• Restaurang
Rabattmeddelande! 40 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 40 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 478 US$/natt.

Asaya(Nikko)
JAPANiCAN.com
  • Pool
Akarinoyado Villa Revage(Nikko)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 134 US$/natt.

Trip.com
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 211 US$/natt.

Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 173 US$/natt.

Trip.com
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 385 US$/natt.

Annex Turtle Hotori-an(Nikko)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Priceline
Omdömet skrevs 16 september 2016 från mobil enhet

Bodde här: september 2016, reste som ett par
Omdömet skrevs 6 januari 2016

Tips för att välja rum: 禁煙の人は消臭対策を必ず伝えた方が良いと思います。とにかくお風呂は最高なので。
  • Bodde här: januari 2016, reste med familjen
Omdömet skrevs 2 september 2015

Tips för att välja rum: 早めの予約で鬼怒川側の部屋に通されます。
  • Bodde här: augusti 2015, reste ensam
Omdömet skrevs 7 augusti 2015 från mobil enhet