Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 756)
Filtrera omdömen
2 756 resultat
Medlemsbetyg
905
1 148
474
159
70
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
905
1 148
474
159
70
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 756 omdömen
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Hilton Narita har allt du behöver. Hotellet har ett fint gym och en spa avdelning (av den lite äldre modellen). Personalen är jätte trevlig. Luftigheten temperatur på rummen kan vara lite svår att få styr på en varm sommardag. Gratis bussar in till Narita och tillbaka.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack 146idab
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
hiltonnarita, Customer Feedback Manager på Hilton Tokyo Narita Airport Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2017
Google-översättning

Dear Ida
Thank you for taking the time to review our hotel on Trip advisor.
Any feedback from our guests is very much appreciated as we can learn and improve for the future. We look forward to welcoming you again.
Regard
Customer Feedback Manager, Hilton Narita

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 februari 2016

Topphotell med utmärkt service och mycket bra restaurang. Enkel och regelbundentransfer till flygplatsen. Ett mycket prisvärt hotell. Om man behöver bo nära en flygplats är detta ett av de bästa hotellen jag bott på.

Datum för vistelsen: februari 2016
  • Restyp: Reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack Lennart U
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 november 2014

Bra läge om man bara skall vidare från Narita flygplats.Bra ljudisolerat hörde inte planen som kom in eller gick . Lagom stor frukost, Minus vet jag inte skulle vara vattnet som inte var helt rent när man tappa upp i badkaret ......

Datum för vistelsen: november 2014
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack 540magnusg
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Clifford O, General Manager på Hilton Tokyo Narita Airport Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 november 2014
Google-översättning

Dear Mangus
Thank you for taking the time to review our hotel on Tripadvisor.
We appreciate the rating.
We look forward to greeting you when next you travel thru Narita..
Regards
Clifford Olson, General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 september 2014

hotellet ligger i Narita. Stor hotell och personal. De hinner inte kontroller alla. Jag har sett dåligt folk där. Många flygbolag stannar där. Jo jag tycker att man kan stanna där en natt när man reser på den stora flygplatsen. Ok för en natt.

Rumstips: Mot innegården .
Datum för vistelsen: april 2014
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Läge
    • Rum
    • Service
Tack Pratbubbla
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Clifford O, General Manager på Hilton Tokyo Narita Airport Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2014
Google-översättning

Dear Prat
Thank you for the review and the comment that this is a great hotel and staff.
Appreciated.
Clifford Olson General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
hiltonnarita, Customer Feedback Manager på Hilton Tokyo Narita Airport Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen