Grand Park Otaru(Otaru)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 156 US$/natt.

Rakuten Travel
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 154 US$/natt.

Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 146 US$/natt.

Trip.com
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 231 US$/natt.

Priceline
Ryokan
Kourakuen(Otaru)
JAPANiCAN.com
Ryokan
Ginrinso(Otaru)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 712 US$/natt.

Omdömet skrevs 11 juni 2017

• Bodde här: juni 2017, reste i arbetet