Chisun Inn Fukui
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 88 US$/natt.

Hotel Riverge Akebono(Fukui)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 115 US$/natt.

Rakuten Travel
Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 92 US$/natt.

• Kostnadsfritt internet
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 67 US$/natt.

Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 89 US$/natt.

Agoda.com
    Town Hotel Fukui(Fukui)(Mycket prisvärt!)
    Agoda.com
    Omdömet skrevs 17 mars 2018

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
    Omdömet skrevs 16 augusti 2014

Tips för att välja rum: If you won't smoke, make sure you choose a non-smoking room. I reserved very late (one day before arriving) and could only find two smoking rooms left. The cigarettes smell was everywhere in the room.
    • Bodde här: augusti 2014, reste med familjen
    チサンイン福井 フロント, マネージャー på Chisun Inn Fukui, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2014

Omdömet skrevs 25 november 2017 från mobil enhet

Bodde här: november 2017, reste ensam