Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (211)
Filtrera omdömen
211 resultat
Medlemsbetyg
10
68
78
31
24
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
10
68
78
31
24
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 211 omdömen
Omdömet skrevs 18 december 2012

Ett slitet hotell med dålig service. Inte värt de 4 stjärnor det har. Når knappt upp till 2 stjärnor. Ingen AC bara en ventilationsfläkt. Ta inte all inclusive då ni i bästa fall får semi inclusive. Alla som bodde med all inclusive fick alla olika direktiv och inget stämde med avtalen.
Måltiderna består av sallad och buffe och sallad. Frukosten okej, lunchen bestod av wookad fisk hela veckan förutom då det var lite gäster då fick man välja olika sandwich men ingen sallad serverades då. Middagen var sallad och tre olika rätter (biffgryta-kycklingdelar-fiskbitar) hela veckan. Så gissa vad vi inte äter nu.
Alla installationer och utrustningar behöver ses över. Vi bytte rum och fick andra problem i stället.
Poolen var inte uppvärmd vilket den skulle vara. Poolbaren var stängd så du fick springa omkring inne i hotellet i badkläder för att söka personal. Hade du sedan tur kom de ut med det du beställt. Klagomål mottogs utan åtgärd och vändes mot dig. Det var vi som missuppfattade och gjorde fel.
Som tur var var städ- och kökspersonalen väldigt trevliga. Övriga bara försökte slingra sig och lura oss. Första och sista gången med all inclusive och detta hotell.
Välj hellre My Hotell, Aqvavista eller Captain som alla ligger i närheten. Vill man ha all inclusive får man ta Mövenpick, Kepinski eller Intercontinental som vi alla tre hörde mycket bra om.

Tips för att välja rum: Kommer ni under lågsäsong välj rum mot Israelsidan de är svalast luft där så man får lite svalare på rummet (25-27 grader) både inne och ute.
  • Bodde här: december 2012, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack Duvebacken
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AGHotel, General Manager på Aqaba Gulf Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 december 2012
Google-översättning

we would like to thank you for your comments and notes and for choosing staying at AGH
Your comments were thoroughly reviewed and we assure you that myself and the whole team will not spare any efforts to resolve this issue immediately and assure you we will keeping our best efforts To keep extending a better and exceptional services for a comfortable stay
Wish to see you again on board at AGH; Good luck and Best regards

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 27 november 2017 från mobil enhet

Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 april 2017 från mobil enhet

Bodde här: april 2017, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen