“Vilka jädra tacos”
Omdöme om Taco NGON

Taco NGON
Rankad som nr 5 av 1 070 Restauranger i Da Nang
Omdömet skrevs 1 april 2018

Restaurangen ser inte mycket ut för världen men WOW. Tacosen är i världsklass och smakar gudomligt. Kan verkligen rekommendera kombon med fisk & lime/ingefära. Ett ställe man kommer komma tillbaka till flera gånger då det verkligen erbjuder grym mat som är riktigt billig.

Tack Cassandra H

Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Det var dom bäst tacos jag ätit och då har jag ändå bott 1 år i Mexico. Missa inte denna heliga plats för matälskare!

Tack Alexander M
Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Godaste tacosen jag ätit! Så trevlig personal och fräsch mat. Vi provade alla tacos och alla vad minst lika goda. Missa inte detta!

Tack Diana T
Omdömet skrevs 24 december 2017 från mobil enhet

Fantastik taco på en gömd bakgata i Da Nang. Kan varmt rekommendera fisken med meras lime- och ingefärssås.

Tack Michaela L
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Amazing tacos! Vi hade inte så mycket förväntningar innan eftersom vi tänkte "Vietnam och tacos, hur går det ihop?!" Måste säga att det var fantastisk! Vi åt 3, en med fish + ginger n lime, en med pork + tamarind bbq, en med chicken + tamarind bbq. Favoriten var både fish och chicken! /@matuppfostran

Tack Matuppfostran

Resenärer som tittade på Taco NGON tittade också på

Da Nang, Vietnam

Besökt Taco NGON? Berätta vad du tyckte!