“En skön ocean.”

Hue - Danang by Private Car
Rankad som nr 8 av 131 saker att göra i Da Nang
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Stranden ligger invid en kedja av hotell. Den är allmän, alla kan njuta av Sydkinesiska havets vågor. Det är sympatiskt. Vi har badat idag, långfredag. Varmt i vattnet och skönt. Och så nära till hotellet.

Tack Dan A

Omdömet skrevs 30 mars 2018

Stranden är fantastisk. Tyvärr inte badvänlig på grund av kraftig dyning, som rullar in. Badförbud inträder ofta redan vid 4 sekundmeters svag vind. Vid min vistelse kunde jag endast bada, simma vid två tillfällen under 14 dagar och då tidigt på morgonen. Därav en gång när det var badförbud, men lokala Mc-taxikillar badade och då även jag. Många höll till vid stranden under parasoller och tittade bränningarna rullade in.

Tack zhgunnar
Omdömet skrevs 26 april 2017 från mobil enhet

Stannade till My Khe Stranden efter en endagstur i Hoi An. Stannade till på em. Var mycket folk på stranden. Finns solstolar man kan hyra som man kan sitta ner och ta en drink o tilltugg till. Finns mycket skaldjursrestauranger mittemot stranden o längs stranden med.

Tack thi_loan1
Omdömet skrevs 22 april 2016

Vi bodde på hotel Temple som ligger på denna strand. Varje morgon var en upplevelse, att få vakna upp till denna utsikt över strand och hav. Sanden var fin som timglassand. Vi hittade många fina snäckor. Ett paradis för den som njuter av långa strandpromenader.

Tack Tina F
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 15 februari 2016

Helt suverän strand. Toppenbra service. Underbar restaurang( kanske lite dyr) . Men vi delade en ciabatta, och det var billigt och mättande. Jättefin pool. Vi var även där en kväll och tog en drink.

Tack truls52

Resenärer som tittade på My Khe Beach tittade också på

Da Nang, Provinsen Quang Nam

Besökt My Khe Beach? Berätta vad du tyckte!