Spara

från 85,65 US$
från 164,11 US$
från 82,06 US$
Omdömet skrevs 27 mars 2019 från mobil enhet

En annorlunda bro med fantastisk belysning på kvällen.På helgen ungefär vid 21 tiden kan man få se draken spruta eld

Datum för upplevelsen: mars 2019
Tack Lennart J
Omdömet skrevs 27 februari 2019

Dragon Bridge
Häftig upplevelse

Vilken konstruktion, helt fantastiskt, i ena ändan är huvudet och i den andra svansen och däremellan flera broar. Imponerande att åka över. Tyvärr så regnade det när vi var där så vi såg inte hur imponerande den verkligen kan vara. På helgerna klockan 21.00 varje lördag och söndag kväll sprutar Draken på bron eld och vatten (ca 8-10 min).
En upplevelse som rekommenderas av de som har sett det. Vi missade det .
Värt att uppleva.

Datum för upplevelsen: december 2018
Tack Niki R
Omdömet skrevs 17 februari 2019

Vi for flera gånger med bil över denna bro och vi gick också en kväll över bron. Vacker utsikt från bron. Vi väntade en kväll på att draken skulle spruta eld och vatten. Det var inte så speciellt. Det tar några minuter och kan vara trevligt att se om du har vägarna förbi, men om det blir en lång omväg så kan du gott hoppa över spetaklet.

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack Osteraker
Omdömet skrevs 13 februari 2019 från mobil enhet

Vi såg hur bron ändrade färg osv. Den var väl inget särskilt märkvärdig. Väldigt mycket folk vid brofästena. Mycket fina blommor fanns det där och alla skulle naturligtvis ta en bild med vacker bakgrund. Vi ska dock gå dit en lördag/söndag kl 21:00 för då sprutar drakhuvudet eld och lite rök.

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack 60DaTo
Omdömet skrevs 3 december 2018

Bron sevärd även under vanlig dagtid, annars är "det stora" lördag/söndag med eldsprutande drake. Ofta mycket folk och alla vill ta foton. I de flesta fall brukar inte de egna bilderna bli vad man hoppas. .

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack zhgunnar