Spara

från 72,70 US$
från 50,00 US$
från 67,70 US$
Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

Vi hade inte läst på så mycket inför vår tripp och blev oväntat överraskade. Förutom den fantastiska golden bridge fanns en hel stad att uppräcka. En dans o cirkusgrupp uppträdde på torget, en tre våningar stor spelhall(allt inkl i inträdet) och för att inte tala om den magnifika utsikten på väg upp...

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack Cilladahlandersson
Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

En fransk by som är uppbyggd högt upp bland bergen utanför Da Nang. Temperaturen är väldigt svalkande och skön. Fantastisk utsikt och bara linbana upp och ner är värt pengarna.

Datum för upplevelsen: juli 2019
1  Tack Jmeleonor
Omdömet skrevs 26 maj 2019

Ba Na Hills ligger ca 45min från Da Nang. Åk dit tidigt på morgonen så slipper ni värsta turistmassorna. Liften upp till dit är magnifik, med härlig utsikt. Golden bridge är det första man ser däruppe, Har man tur och det är inte för molnigt så har man en vidunderlig ustikt därifrån. Man kan lätt spendera många timmar häruppe med att strosa runt bland vackra trädgårdar, franska medeltida kvarter, dricka fina viner i det gamla franska vinkällaren från 1920-talet, Det finns massor av arkadspel, åkattraktioner och annat för både ung och gammal...det mesta kostar inget utan ingår redan i biljettpriset.

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack Solstrimma
Omdömet skrevs 23 mars 2019 från mobil enhet

Var verkligen inget att se. The golden bridge var (som väntat) fullpackad med folk, som egentligen resten av alla aktiviteter. Linbanan var trevlig, det var det enda. The french cillage var plastig och konstgjord, som ett dåligt Disneyland med fruktansvärt mycket turister. Dålig funpark. Allt var en besvikelse, riktig ovärt aktivitet! Rekommenderar absolut ingen att åka dit.

Datum för upplevelsen: mars 2019
2  Tack Sofie Ö
Omdömet skrevs 22 januari 2019 från mobil enhet

Vi åkte dit med taxi själva utan en guide, funkade jättebra & då fick man röra sig i sin egen takt.
Betalade 700.000 vnd per person för att få inträde till linbanorna som tar en runt i berget. Längst uppe finns Sun World som är en ”liten by” med restauranger, drycker och ett ”slott” fyllt med mindre karuseller, klättervägg, spelhall osv! Karusellerna osv ingår inte i priset utan kostar extra tror jag (vi åkte inget).
Finns även en rodel/bana som man kan åka uppe på toppen som antagligen också kostar extra. Den var dock stängd pga vädret (det regnade). Synd för den ville jag åka!!
The Golden Bridge var superhäftig & ett måste att se om man är i Da Nang!

Positivt överraskad av denna utflykt!
Fantastiska utsikter från linbanorna (men blev molnigt när man kom längre upp). Kanske inte är så alltid. Vet ej.
Jättenöjd!! Bara åk upp & se själv!

Datum för upplevelsen: januari 2019
Tack AngelikaAnkan