“Mediokert”

French Bakery and Restaurant
Rankad som nr 134 av 1 211 Restauranger i Hoi An
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Inget märkvärdigt, varken mat eller service. Finns många bättre ställen, inte är läget särskilt bra heller, intill vägen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Emmafi

Omdömet skrevs 28 juni 2019 från mobil enhet

Under våra 3 veckor i Hoi An var detta den restaurang vi besökte flest gånger. Mycket trevligt bemötande. Allt var vällagat men vi uppskattade särskilt Crispy Wontons, färska Springrolls och deras Cao Lao.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Henrik0701
Omdömet skrevs 5 mars 2019

Bra mat och jättetrevlig personal, kan varmt rekomenderas.
Thanks for the passionfruit our doughter loved it

Datum för besöket: februari 2019
Tack Rusktruck
Omdömet skrevs 4 januari 2019 från mobil enhet

Mysig liten restaurang vid An Bang beach. Vi åt där flera gånger under vår vistelse. Jättegod mat och trevlig restaurangägare. Barnen gillade särskilt de fräscha vietnamesiska baguetterna.

Datum för besöket: januari 2019
Tack A3460ZMannah
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 29 mars 2017 från mobil enhet

Vår favorit i An Bang. Bra - tillagad och mycket god mat. Bästa kaffet i byn. Trevligt och mycket vänlig personal. Vi återvände flera gånger under våra två veckor i An Bang. Ta tillfället i akt att köpa vietnamesiska kaffe och filter här.

Felplacerad på kartan. Ligger nu mer på huvudgatan i An Bang. Mitt emot apoteket. Jag har bett TripAdvisor att ändra läge

Tack lasseG
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original

Resenärer som tittade på French Bakery and Restaurant tittade också på

Hoi An, Provinsen Quang Nam

Besökt French Bakery and Restaurant? Berätta vad du tyckte!