“Fruktansvärt”
Omdöme om Ho Lo Quan

Ho Lo Quan
Rankad som nr 34 av 1 045 Restauranger i Hoi An
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Jag och min fru åt på denna restaurang efter att ha läst bra om den.

Men vi blev riktig besviken på kryddfattiga maten trots att vi beställde mat som skulle smaka *LOKAL*. Vi var väldigt tydligt med vår önskemål.

När maten väl kom, smakade ingen bra. Inga kryddor och smak.

När vi påpekade om maten, blev genast svaret *NI VILLE INTE HA KRYDDIG MAT*

Efter att jag höjde rösten blev ett annat svar. Att kocken glömde krydda extra.

Man kanske har större tur med lottvinst än att få bra mat på denna restaurang!

1  Tack Noel M

Omdömet skrevs 6 september 2016 från mobil enhet

Amy och hennes familj är inte bara väldigt vänliga utan gör mycket vällagad mat. Rekommenderas starkt!

Tack Nadja J
Omdömet skrevs 22 mars 2016 från mobil enhet

Åt stekt tofu med tomat och lök, ris fick man också, och det var helt galet gott! Och billigt och väldigt trevlig personal! Och stora portioner!

Tack Lisa M
Omdömet skrevs 25 januari 2016 från mobil enhet

Utmärkt mat och bra service till mycket bra pris. Grillade räkor i tamarindsås var supersmarrigt. Rekommenderas varmt.

Tack Rickie K
Omdömet skrevs 28 september 2015

Vi stannade i Hoi An i 9 nätter. Första dagen vi kom hit råkade vi snubbla in på Ho Lo Quan och efter det var vi där minst en gång varje dag. Amy och hennes familj är extremt välkomnande och maten är fantastisk. Du känner dig verkligen som en del av familjen.

Priserna är också väldigt låga, man blev alltid förvånad efter man hade ätit.

Bonus var då Amy hjälpte oss att fixa cases till våra kindle. Hon tog oss så vi fick välja vilket läder vi ville ha, samt hjälpa oss med beskrivning av design för läderarbetarna som inte pratade engelska.

Gå hit!

Tack Alexander E

Resenärer som tittade på Ho Lo Quan tittade också på

Hoi An, Provinsen Quang Nam

Besökt Ho Lo Quan? Berätta vad du tyckte!