“Godaste mackorna! ”
Omdöme om Phi Banh Mi

Phi Banh Mi
Rankad som nr 22 av 1 050 Restauranger i Hoi An
Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Gick hit då vi precis anlände till Hoi An, kan varmt rekommendera stället! Sjukt billiga mackor. Man kan klara sig på en... men vi köpte två var för de var så himla goda! Mellan 15-35k för en macka. Så helt klart värt ett besök eller två :)

Tack Therese A

Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Det bästa med stället var att de hade många olika varianter på Banh Mi vilket gjorde att det blev lite roligare för oss vegetarianer att äta där. Då fanns det med ost, ägg eller tofu och man kunde lägga till avokado. Inte den bästa som alla andra skriver, men god och billig.

Tack Vaasp
Omdömet skrevs 24 februari 2017 från mobil enhet

Var i Hoi An drygt 5 dagar, vi åt här på Phi ca 7ggr totalt under dessa dagar. Det förklarar rätt mycket. Hands up godaste och trevligaste haket i hela staden. Åker du till Hoi An, dra förbi Phi Banh Mi. Du kommer ej bli besviken!

Tack Bossebror
Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Vi var här hela familjen två vuxna och tre barn och alla älskade mackorna. Gott fluffigt bröd med krispig yta och goda fyllningar. Rekommenderar för vuxna den traditionella vietnamesiska sandwichen med underbara smaker. Billigt men om man är riktigt hungrig behövs två smörgåsar för att bli mätt.

Tack Louise B
Omdömet skrevs 17 november 2016 från mobil enhet

Vi hade läst om detta ställe på Trip Advisor och hittade dit lätt. Vi beställde två olika "mackor" De smakade verkligen super, fräscht och mycket smakrika. Jag beställde en med ägg, fick ägget stekt som jag önskade. Det kallar jag service. Personalen mycket trevliga, vad kan man mer önska?

Tack AnnHSweden

Resenärer som tittade på Phi Banh Mi tittade också på

Hoi An, Provinsen Quang Nam

Besökt Phi Banh Mi? Berätta vad du tyckte!