“Super”

Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 16 juli 2016 från mobil enhet

Trevligt ställe att gå och äta middag på! Vi båda beställde en meny som dom delar ut när man kommer in, med nanbröd, chicken tikka ink dryck för 150.000 dong vilket var mycket värt för all mat vi fick. Bra hetta i spicy men tog inte över. Så maten får absolut 5/5. Kommer absolut åka tillbaka om jag får chansen

1  Tack Max Ö

Omdömet skrevs 5 februari 2016

Vi gillar verkligen indisk mat och har ätit sådan runt om i världen
Denna var dock medelmåttig och personalen verkade inte riktigt veta hur de skulle bete sig
De har svårt att förstå engelska

Tack Ann-Sofi L
Omdömet skrevs 30 januari 2016

Smakade precis så bra som indisk vällagad mat ska smaka till ett bra pris. Goda varma nanbröd och maten serverad i små skålar, ännu ett plus att man kunde betlal med kort.

Tack Iso2016
Omdömet skrevs 28 november 2015 från mobil enhet

Efter att ha ätit mycket Vietnamesiskt, vilket är jättegott, så såg vi denna restaurang på vägen.
Bra priser, mycket god mat, generösa portioner och trevlig personal!
Bra indisk mat och vi var mycket nöjda!!

Tack Pegahkhani
Omdömet skrevs 26 juni 2014

Vi vill starkt rekommendera denna restaurang pga dess goda mat och bra service. Priserna var inte de billigaste men helt ok med hänsyn till kvalitet, service och renlighet. Maten vi åt smakade fantastiskt gott och var väl tillagad med erfarenhet och kärlek. Ägaren Omar och även personalen är otroligt serviceintriktade och språkkunniga vilket gör det hela ännu bättre. Så vill du ta en paus från den underbara vietnamesiska köket för en kväll eller fler testa gärna Namastes kök. Restaurangen ligger nära gamla stan och är lätt att hitta.
Tack för god mat och god service, vi återkommer gärna.

• Atmosfär
Tack Selma B
Namaste_Hoian, Owner på Namaste, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2014

Hälsningar från Namaste Indian Restaurant Salma B;

Tack för att du tar ut tid och dela dina åsikter med oss och rese samhället.
Vi uppskattar verkligen din särskilt omnämnande av vår kvalitet mat & personlig service som vi tror starkt i.

Det var ett verkligt nöje att hjälpa dig.

Tack än en gång och ser fram emot att få hjälpa dig på din nästa besök i Hoi An.

Vänliga hälsningar,
Namaste Management Team

Resenärer som tittade på Namaste tittade också på

Hoi An, Provinsen Quang Nam

Besökt Namaste? Berätta vad du tyckte!