“Som att bli bjuden hem till familjen ”

Moon Night Restaurant and Coffee Lounge
Rankad som nr 104 av 1 071 Restauranger i Hoi An
Omdömet skrevs 28 maj 2018 från mobil enhet

Restaurang med mycket god mat, mysig personal och bra priser. Sista gången vi var där blev vi bjudna på frukter till dessert, som en avskedsgåva och lycka till på vår fortsatta resa.
Med promenadavstånd från vårt hotell Hoi An Garden Villa.
Enda minus var att toaletten inte hade något handfat.

Tack Emma J

Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Vi åt här tre gånger under våra två veckor i Hoi An. Allt vi provade var jättegott. Mina favoriter är eggplant in claypot och rispankakorna. Väldigt mysig och trevlig ägare som gjorde att vi kände oss välkomna.

Tack Niklas J
Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

Min man och jag åt här två gånger under vår vistelse i Hoi An. VI åt de vietnamesiska rätterna som var vällagade med goda smaker. Den familjära stämningen och mottagandet bidrar ocksa till vårt höga betyg. Vi kommer gärna tillbaka.

Tack Astrid A
Omdömet skrevs 23 februari 2017 från mobil enhet

Mysig, familjär liten restaurang. Blev väldigt väl omhändertagen här. Maten var underbart god och prisvärd. Blev 2 besök här under våra 5 dagar i Hoi an. Kommer jag tillbaka till Hoi an så kommer jag definitivt besöka den igen.

Datum för besöket: februari 2017
Tack FruHelle
Omdömet skrevs 15 november 2015

Vi sa att vi gillade musik av Samuel and Garfunkel. Nästa gång vi kom tillbaks så var denna musik som kom ur högtalarna. Maten är välgjord och smakar förträffligt. Trots att allt är så bra kostar det inte mycket. Värt att besöka för en trevlig och njutbar måltid.

Datum för besöket: november 2015
Tack Hanseric O

Resenärer som tittade på Moon Night Restaurant and Coffee Lounge tittade också på

Hoi An, Provinsen Quang Nam

Besökt Moon Night Restaurant and Coffee Lounge? Berätta vad du tyckte!