“Underbar hamburgare och glass!”

Enjoy Ice Cream bar & Restaurant
Rankad som nr 101 av 1 025 Restauranger i Hoi An
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Jag och min kompis har varit på detta ställe 3 gånger. Har aldrig blivit besviken! Underbar mat och personal. Glassen dom serverar är otroligt god! 60 olika smaker.
Värt att gå hit!

Tack Andreas E

Omdömet skrevs 19 juli 2016 från mobil enhet

Vi åkte hit med moppe, enkelt att hitta, ligger på en trevlig liten ö längs vattnet vid old town. Mycket att välja på 60 olika smaker, såg även hamburgare gå ut som såg magisk ut, trevlig service och härlig stämning, kommer tillbaka om jag får chansen.

Tack Max Ö
Omdömet skrevs 2 juli 2016 från mobil enhet

Maten var god men hade kunnat vara ännu bättre. Ett bra urval mellan asiatisk och western mat.
Deras utbud av glass och efterrätter är fantastisk! Om jag hade orkat äta hur myclet som helst hade jag beställt in en av allt på menyn. De har allt från glass (plocka själv och betala efter vikt) till pannkakor, våfflor m.m.

Tack Alex K
Omdömet skrevs 11 februari 2016

Kom hit för att vi hört mycket om deras utbud av glass. Det får godkänt men inte mer än så, lite överreklamerat enligt min åsikt. Annars är det ett mysigt ställe, personalen är trevlig och välkomnande.

Tack Peter H
Omdömet skrevs 11 januari 2016 från mobil enhet

Restaurangen hade god mat och personal var trevligt. Vi var där totalt tre gången under vår vistelse i Hoi An. Den andra gången åt vi enbar efterrätt, tyvärr hade klubben bredvid väldigt hög musik den kvällen vilket förstörde lite av den annars trevliga atmosfären. Såväl den Vietnamesiska som den västerländska maten var bra.

Tack daniellundh

Resenärer som tittade på Enjoy Ice Cream bar & Restaurant tittade också på

Hoi An, Provinsen Quang Nam

Besökt Enjoy Ice Cream bar & Restaurant? Berätta vad du tyckte!