“Mr ”

Rankad som nr 75 av 978 Restauranger i Hoi An
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Väldigt vällagad mat trevligt bemötande
Under lågsäsong var det tomt på de flesta men här var det fullt

Tack Kenneth M

Omdömet skrevs 28 oktober 2017 från mobil enhet

Detta är beviset för att du inte alltid får den bästa måltiden serveras på en lyxrestaurang. För vad är lyx?
Bra råvaror, färskt tillagad, äkta miljö och genuin service.
Detta kan vara en av de billigare måltiderna men också en av de häftigaste matupplevelserna i Vietnam. Ett måste!

Tack Martin J
Omdömet skrevs 3 februari 2017

Den absolut bästa restaurangen på alla sätt, fantastisk personal, otroligt bra priser och mat i världsklass!

Tack Pendar S
Omdömet skrevs 3 januari 2017

Så prisvärd mat, godaste maten vi åt i Vietnam. Vi reste runt i fyra veckor och denna lilla restaurang brevid vårt resort besökte vi i stort sett varje kväll. Sista kvällen bjöds vi på tårta av den härliga kvinnan som drev restaurangen. Vi bokade även en privatbil av henne som var billigare än den som resortet skulle ordna till oss.

Tack johannawallnas
Omdömet skrevs 23 december 2016 från mobil enhet

Service och gästvänlighet är fenomenal. Är du i den här delen av Hoi An rekommenderar jag verkligen ett besök. Vår son som är 9 år trivdes utmärkt.

Tack Helena N

Resenärer som tittade på Bao Han tittade också på

Hoi An, Provinsen Quang Nam

Besökt Bao Han? Berätta vad du tyckte!