“Ett måste i Hoi An”

Rankad som nr 103 av 1 090 Restauranger i Hoi An
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 28 oktober 2017 från mobil enhet

Detta är beviset för att du inte alltid får den bästa måltiden serveras på en lyxrestaurang. För vad är lyx?
Bra råvaror, färskt tillagad, äkta miljö och genuin service.
Detta kan vara en av de billigare måltiderna men också en av de häftigaste matupplevelserna i Vietnam. Ett måste!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack halsogurun

Omdömet skrevs 3 februari 2017

Den absolut bästa restaurangen på alla sätt, fantastisk personal, otroligt bra priser och mat i världsklass!

Datum för besöket: mars 2016
Tack Pendar S
Omdömet skrevs 3 januari 2017

Så prisvärd mat, godaste maten vi åt i Vietnam. Vi reste runt i fyra veckor och denna lilla restaurang brevid vårt resort besökte vi i stort sett varje kväll. Sista kvällen bjöds vi på tårta av den härliga kvinnan som drev restaurangen. Vi bokade även en privatbil av henne som var billigare än den som resortet skulle ordna till oss.

Datum för besöket: juli 2016
Tack johannawallnas
Omdömet skrevs 23 december 2016 från mobil enhet

Service och gästvänlighet är fenomenal. Är du i den här delen av Hoi An rekommenderar jag verkligen ett besök. Vår son som är 9 år trivdes utmärkt.

Datum för besöket: december 2016
Tack HelenaN800
Omdömet skrevs 26 juni 2016 från mobil enhet

Fantastisk mat, mysigt ställe och så är dom väldigt bra på engelska! Bjöd oss på gratis mango från deras egen trädgård, otroligt bra!

Datum för besöket: juni 2016
Tack Johan B

Resenärer som tittade på Bao Han tittade också på

Hoi An, Provinsen Quang Nam

Besökt Bao Han? Berätta vad du tyckte!