“Otroligt bra”

STREETS Restaurant Cafe
Rankad som nr 52 av 1 044 Restauranger i Hoi An
Bra för: Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 18 mars 2017 från mobil enhet

Helt fantastisk mat och väldigt bra service. Personalen var pratglada och berättade gärna om maten om man frågade. Rätterna var bra tillagade och bra balanserade.

Direkt när vi kom bjöd de på bröd med en helt magisk jordnötssås som personalen skrev ned vad den inne höll och förklarade precis hur man tillagade den.

Tack Dan L

Omdömet skrevs 20 september 2016 från mobil enhet

Riktigt bra mat och fantastisk personal. Vietnamesiska nudlar med grönsaker och tofu rekommenderas! Och kokosglassen! Och créme flan med kaffesås! Mums!

Tack Emma H
Omdömet skrevs 13 mars 2016 från mobil enhet

Vi gick hit efter att ha läst recensionerna på TA och då vi gärna ville bidra till projektet. Ungdomarna är trevliga och har bra service, men tyvärr är maten inte så bra. Papayasalladen var god och smakrik, men biffgrytan var ganska smaklös och lite trist. Kokosparfaiten var ok, men inte fantastisk.
Vi hoppas ändå att projektet ska fortsätta att ge ungdomarna en chans till utbildning och en bra start i livet.

Tack HMPR
Omdömet skrevs 12 januari 2016 från mobil enhet

God mat och toppen god coconut glass till efterrätt. Väldigt mycket personal så servicen är hög.
Populärt ställe så kan vara bra att boka bord.

Tack Henke L
Omdömet skrevs 4 december 2015 från mobil enhet

Restaurangen lär upp utsatta ungdomar och det är en mkt engagerad personal. Maten håller en nivå jämförbar med restauranger i en avsevärt högre prisnivå.
Hit går vi tillbaka!

1  Tack Nelia79

Resenärer som tittade på STREETS Restaurant Cafe tittade också på

Hoi An, Provinsen Quang Nam

Besökt STREETS Restaurant Cafe? Berätta vad du tyckte!