“Amazing”
Omdöme om MIX Restaurant

MIX Restaurant
Rankad som nr 13 av 980 Restauranger i Hoi An
Omdömet skrevs 30 november 2017 från mobil enhet

Vi återvände till Mix nu i november. Maten är helt otrolig. Stora och supergoda rätter. Ska man välja en restaurang i Hoi An som serverar otroligt god mat är denna restaurang ett måste. Servicen är så himla fin, kan inte bli bättre!!!

Tack AnnHSweden

Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet

Besökte restaurangen av en slump. Vi hade läst omdömen på tripadvisor, men vi hittade stället lite av en slump och tänkte testa deras mat.
Maten var av den godaste jag har ätit (jag tog de vegetariska biffarna med fries och sidosallad), servicen är grym, trycket och att det blir rätt bra stämning med alla andra människor som är där gör upplevelsen ännu bättre. Helt fantastiskt!!!
Rekommenderas starkt!! Du/Ni får inte missa att besöka den.

Tack Linnea E
Omdömet skrevs 25 maj 2017 från mobil enhet

Besökte restaurangen häromdagen. Väldigt trevlig personal och maten var riktigt god. Värt pengarna och många alternativ på mat. Helt klart värt ett besök om du är i Hoi an.

Tack Anton Y
Omdömet skrevs 18 mars 2017 från mobil enhet

Besökte restaurangen tillsammans med pojkvännen efter att ha hittat den på TripAdvisor. Enkla, välsmakande maträtter(stora portioner) men omysig stämning med bland annat en gatulampa på övervåningen som blinkade.

Trevliga servitörer och maten kom ut väldigt snabbt vilket resulterade i att förrätten kom ut före fördrinken, ena huvudrätten serverades samtidigt som vi åt förrätterna etc.

Tack Fanny H
Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

Som omväxling till den asiatiska maten smakade det bra med lite andra smaker.
Snabbaste servicen vi fått i Vietnam och glada servitriser. De rätter vi tog åt smakade nästan som i Grekland.
Hemtrevlig miljö med roliga inrednings detaljer som lampor gjorda av annorlunda saker.

Tack uffel80

Resenärer som tittade på MIX Restaurant tittade också på

Hoi An, Provinsen Quang Nam

Besökt MIX Restaurant? Berätta vad du tyckte!