23 personer tittar på det här hotellet
Hurb195 US$
4 9985 003 av 8 191 omdömen
Omdömet skrevs 11 februari 2013

Datum för vistelsen: januari 2013
RMHiltonRAKResortSpa, Manager på Hilton Ras Al Khaimah Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2013

Omdömet skrevs 10 februari 2013

Datum för vistelsen: februari 2013
Mohamed M, Manager på Hilton Ras Al Khaimah Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2013

Omdömet skrevs 10 februari 2013

Omdömet skrevs 9 februari 2013

Rumstips: When selecting the room, be specific about a sea-facing room. You could end-up on the wrong side if you didn't know better. Thankfully, they changed our room when we asked for it at check-in. But, it depends on the availability then. So, ensure in advance And the higher floors have a better view of the sea
Datum för vistelsen: februari 2013
RMHiltonRAKResortSpa, Manager på Hilton Ras Al Khaimah Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2013

Omdömet skrevs 8 februari 2013

Rumstips: 3303 - sea view, near lifts but very quiet.
Datum för vistelsen: januari 2013