Omdömet skrevs 15 april 2017

Bästa hotellet jag bott på. Service, mat, Rum och personal. Allt var på topp. Kan inte bli bättre. Rummen var stora och väldisponerade med balkong. maten i restaurangerna var toppen, med olika teman varje kväll. Frukosten var i toppklass med en kock som gjorde omelett efter önskemål. Toppklass!

• Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack Ulf M
AlAinR0tana, Executive Assistant Manager på Al Ain Rotana Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2017

Käre Ulf M

Dina ord är vänliga och en stor uppmuntran för oss. Jag m särskilt glad att du gjorde som Vår restaurang erbjuder så mycket.

Jag och laget vill uppriktigt säga tack för din generositet och hoppas att du kommer att besöka oss snart igen.

Med vänliga hälsningar
Armin Weller och A Ain Hospitality Team

Omdömet skrevs 15 april 2017

Otroligt bra standard på hotellet. Rummen var i toppskick. Servicenivån hos personalen var toppen. Maten i buffen var toppen, med olika teman varje kväll. dessertbordet var det som gjorde varje måltid till något alldeles extra. utmärkt poolområde och de övriga restauranterna var alla i toppklass.

Bodde här: april 2017
Tack MarieJ1817

Käre Marie J

Vi är verkligen glada över att du hade en bra vistelse och är mycket glad att du tog dig tid att ge oss en sådan stor utvärdering. Det gör alltid oss att må bra när vi lär oss att vi gjorde ett bra jobb.

Det var ett nöje att ha dig som vår gäst och vi ser fram emot ditt nästa besök hos oss.

Med vänlig hälsning
Armin Weller
Executive Assistant Manager

Omdömet skrevs 9 februari 2017

Väldigt bra hotel med bra service. Det är stora fina rum med balkong och sittgrupp i rummet samt minibar. Restaurangen har väldigt bra frukost, fina middagar med buffé som t.ex Italiensk tema. Här kan man beställa öl och vin till maten. Hotellet har fri wi-fi överallt även på rummen. Personalen och servicen är väldigt bra.

• Bodde här: februari 2017, reste med vänner
Tack Bernt K
AlAinR0tana, Executive Assistant Manager på Al Ain Rotana Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2017

Käre Bernt K
Tack för att ge oss en trevlig rating och så många positiva kommentarer. Vi är så glada att du hade en bra tid och hoppas att ni kommer till oss snart igen.
Vi har stora bufféer i vår Zest restaurang och dess är mycket vänligt av er att ni tala om hur bra den italienska natten var.

Med varmaste hälsningar
Armin Weller
Executive Assistant Manager

Omdömet skrevs 9 januari 2017

Efter bott här i över tre månader vill jag intyga att detta hotell inte har annat än väldigt trevlig personal, fina rum (jag bor i studio) och supergod mat. Det är fräscht, rent & fint överallt. De har tillgodosett alla extra förfrågningar, såsom take-away-breakfast, snabbt & utan extra avgift.

• Bodde här: oktober 2016, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Rotana Hotels
Tack mkhelros
AlAinR0tana, Executive Assistant Manager på Al Ain Rotana Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2017

Dear Mkhelros,
Please accept our sincere thanks for your kind words and excellent rating you have given to us. We all are happy that we where able to make you feel at home during your long stay with us, we realize it is not easy to have to live in a hotel extended period of times. We will be missing you and hope you will have a chance to return to us on a leisure visit.
With warmest regards
A. H. Weller

Omdömet skrevs 20 februari 2016

En oslagbar personal, som sätter kunden i centrum. Hotellets faciliteter överstiger de flestas önskningar. Stor variation på den internationella maten. Flera pooler för såväl barn som vuxna, gym, spa och tennis. Vi golfare som var där kan inte begära mer. Stort plus till Golf Plaisir från Sverige och deras val av hotel, extra eloge till golfvärden Filip Eriksson, som med glädje såg till så att bokningar, transfer, utflykter och tävlingar fungerade klanderfritt.

• Bodde här: februari 2016, reste med familjen
Tack Håkan W
AlAinR0tana, General Manager på Al Ain Rotana Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2016

Dear TripAdvisor member,

Thank for your lovely comments online. I am so glad that you had a pleasant stay with us. I am sure that our team enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.

Looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Sincerely yours,

Carlos Malliaroudakis