Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (2 235)
Filtrera omdömen
2 235 resultat
Medlemsbetyg
1 574
421
129
52
59
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 574
421
129
52
59
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 235 omdömen
Omdömet skrevs 24 februari 2020 från mobil enhet

Vi var en familj med tre barn (6/10/12) som bodde här i sex nätter. Hotellet är otroligt tjusigt och lyxigt med service.

Hotellrum : fräscha, de flesta med balkong mot havet. Härliga sängar och fina rum.

Mat. Finns 4 restauranger, vi testade 2 varav den ena buffé. Ett plus att det fanns barnmeny både till lunch och middag.

Pool/strand. Fantastisk pool som var uppvärmd och urskön att bada i. Ligger i skuggan på förmiddagen men trots lite kyligt så blir det riktigt bra med uppvärmningen. Poolbar /swim-up med allt och även mat.
Stranden (egen) är ren och fin, ligger 0 meter från hotellet men klart rent vatten. Finns en hinderbana (gratis) och vattenaktiviteter att hyra. Superhäröug att varva pool med bygga sandslott, bada och leta musslor.

Dubai då. Ja det tar 45-60 min med taxi. Taxi är relativt billigt men man orkar inte åka in dit varje dag. Bor du här är Dubais citypuls inte det du söker utan här får du hotell-lyx med allt på plats och bra service.

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste med familjen
Tack annaswedishtraveller
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FairmontAjman, General Manager på Fairmont Ajman, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2020
Google-översättning

Dear annaswedishtraveller,

It is a great pleasure to note that you have been our guest in Fairmont Ajman and I am equally pleased to read that you enjoyed the experience.

Thank you again for taking the time to share your feedback and we are greatly looking forward to welcoming you back soon!

Best regards,

Kosta Kouritsidis
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 december 2019

Mycket bra hotell, fina rum där nästan alla hade havsutsikt, ligger direkt vid en privat strand, bra service, trevlig personal. Hotellet hade många ryska och få skandinaviska gäster. Ajman är under uppbyggnad varför det fans få bra restauranger i närområdet.

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med fairmont.com
Tack sgfj65
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Fairmont A, Manager på Fairmont Ajman, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2019

Kära sgfj65,
Tack för att ni tog er tid att recensera er upplevelse. Tack igen för dina vänliga ord, vi hoppas att ha nöjet att välkomna dig tillbaka snart.
Med vänliga hälsningar,
Fairmont Ajman Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 september 2019

Underbart hotell med sagolik service. Kanonbra rum och trevlig personal. Poolen var jättebra.
Stranden var ren och fin.
Välstädat och rent överallt.
Samtliga restauranger hade supergod mat, synd bara att strandrestaurangen var stängd.

Datum för vistelsen: september 2019
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Nyppe
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Fairmont A, Manager på Fairmont Ajman, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2019

Kära Nyppe,

Tack för att ni tog er tid att recensera er upplevelse. Tack igen för dina vänliga ord, vi hoppas att ha nöjet att välkomna dig tillbaka snart.
Med vänliga hälsningar,
Fairmont Ajman Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 maj 2019

Grymt hotell! Väldigt bra service och fina rum! Prisvärt hotell om du vill unna dig lite lyx i vardagen. Efter ett mindre bakslag med det bokade rummet erbjöds en svit som kompensation vilket inte var nödvändigt men säger väl allt vad gäller bemötande och service!

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med fairmont.com
Tack Sightseer18934098289
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FairmontAjman, Manager på Fairmont Ajman, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2019

Kära Sightseer18934098289,
Tack för att ni tog er tid att recensera er upplevelse. Tack igen för dina vänliga ord, vi hoppas att ha nöjet att välkomna dig tillbaka snart.
Med vänliga hälsningar,
Fairmont Ajman Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 maj 2019 från mobil enhet

Bra hotell men vill varna för att boka taxi via hotellet. Vi blev blåsta båda gångerna vi bokade via hotellet. Åkte taxi vid ett flertal tillfällen. Meddelade hotellet när vi kom hem. Men ingen respons.

Datum för vistelsen: mars 2019
Restyp: Reste med familjen
Tack Anna G
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FairmontAjman, General Manager på Fairmont Ajman, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2019

Kära Anna G,
Tack för att ni tog er tid att recensera er upplevelse. Tack igen för dina vänliga ord, vi hoppas att ha nöjet att välkomna dig tillbaka snart.
Med vänliga hälsningar,
Fairmont Ajman Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen