Omdömet skrevs 3 december 2019

Mycket bra hotell, fina rum där nästan alla hade havsutsikt, ligger direkt vid en privat strand, bra service, trevlig personal. Hotellet hade många ryska och få skandinaviska gäster. Ajman är under uppbyggnad varför det fans få bra restauranger i närområdet.

Datum för vistelsen: november 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med fairmont.com
Tack sgfj65
Fairmont A, Manager på Fairmont Ajman, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2019

Kära sgfj65,
Tack för att ni tog er tid att recensera er upplevelse. Tack igen för dina vänliga ord, vi hoppas att ha nöjet att välkomna dig tillbaka snart.

Omdömet skrevs 13 september 2019

Underbart hotell med sagolik service. Kanonbra rum och trevlig personal. Poolen var jättebra.
Stranden var ren och fin.
Välstädat och rent överallt.
Samtliga restauranger hade supergod mat, synd bara att strandrestaurangen var stängd.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Nyppe
Fairmont A, Manager på Fairmont Ajman, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2019

Kära Nyppe,

Omdömet skrevs 31 maj 2019

Grymt hotell! Väldigt bra service och fina rum! Prisvärt hotell om du vill unna dig lite lyx i vardagen. Efter ett mindre bakslag med det bokade rummet erbjöds en svit som kompensation vilket inte var nödvändigt men säger väl allt vad gäller bemötande och service!

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med fairmont.com
Tack Sightseer18934098289
FairmontAjman, Manager på Fairmont Ajman, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2019

Kära Sightseer18934098289,

Omdömet skrevs 28 maj 2019 från mobil enhet

Bra hotell men vill varna för att boka taxi via hotellet. Vi blev blåsta båda gångerna vi bokade via hotellet. Åkte taxi vid ett flertal tillfällen. Meddelade hotellet när vi kom hem. Men ingen respons.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Anna G
FairmontAjman, General Manager på Fairmont Ajman, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2019

Kära Anna G,

Omdömet skrevs 9 april 2019 från mobil enhet

Ett ställe vi gärna besöker igen , toppenfräscha rum. Sängarna & kuddarna är så sköna så man sover som en stock :) Fin sandstrand. Daniel och gänget på Reaggebaren Drifwood på stranden mötte oss alltid med ett leende.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack hairstylistullis
FairmontAjman, Guest Relations Manager på Fairmont Ajman, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2019

Kära hairstylistullis,