Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (535)
Filtrera omdömen
535 resultat
Medlemsbetyg
459
52
11
7
6
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
459
52
11
7
6
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 535 omdömen
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Kunnig personal, serviceminded uti fingerspetsarna.
Stora fina rum med bra inredning och sköna sängar.
Stor pool och gym med flera sorters bastu.
Många olika restauranger på hotellet.
Radisson Blu tillgodoser kundens behov i alla lägen.
T ex har de införskaffat ett eget beachområde,
exclusivt för hotellets gäster, med tillgång till mat och dryck
och med transfer från hotellet.
Rekommenderas som det främsta hotellet i Ajman.

Rumstips: Lungt område så alla rum är bra.
Datum för vistelsen: mars 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack claesborg
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RadissonBluAjman, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel Ajman, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Kära gäst,

Tack för din feedback. Glatt att veta att du trivdes med oss. Också vad läcker oss är att du kunde njuta av alla tjänster och faciliteter på hotellet och dina positiva kommentarer mot dem. Som med rätta påpekat är vår matkvalitet och tjänster oöverträffade. Också vår nyöppnade offsite-strand trivs av våra gäster. Tack än en gång och ser fram emot att välkomna dig tillbaka. Med vänliga hälsningar,
Rahul Dhekne
Front Office Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 januari 2018

Ett hotell med genuin inställning till service och alla i personalen gjorde ett fantastiskt arbete under våra 8 dagar på hotellet. En pärla och föredöme i hur ett hotell skall drivas.
Rent och bra utbud av mat. stor pool med bra gym.
Rest internationellt sedan 1991 och detta är den bästa service jag har fått på ett hotell.
Fantastiskt helt enkelt.

Datum för vistelsen: december 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
1  Tack F9233ZCrobertb
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RadissonBluAjman, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel Ajman, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2018
Google-översättning

Dear Mr. Borg,

Thank you for taking the time to review our hotel on Trip advisor. Glad to know that you enjoyed your stay with us. Extremely pleased to see the very encouraging comment mentioning us providing the best service you've received at a hotel since 1991. Thank you very much.

Looking forward to welcome you back.
Warm regards,
Rahul Dhekne
Front Office Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 11 mars 2020 från mobil enhet

Datum för vistelsen: mars 2020
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson Blu Ho... T, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel Ajman, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2020
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 februari 2020

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson Blu Ho... T, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel Ajman, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2020
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 februari 2020

Datum för vistelsen: februari 2020
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Radisson Blu Ho... T, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel Ajman, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2020
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen