Öppet i dag: 09:00 - 01:30
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Wow super bra upplevelse

Lätt den bästa båtturen jag har varit på! Båten var lagom stor och besättningen var professionella ... läs mer

Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Borlänge, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 811 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Marmaris
från 28,64 US$
från 12,20 US$
från 22,67 US$
från 15,50 US$
Omdömet skrevs 1 augusti 2019 från mobil enhet

Lätt den bästa båtturen jag har varit på!
Båten var lagom stor och besättningen var professionella, familjära och tog hand om oss mycket väl! De ser till att båten inte är överbokad med folk så att alla ska ha bra platser och sitta och sola på sköna solstolar.

Maten som ingick var ny grillad kycklingfilé med sallad och spagetti. Jätte gott och man fick maten på riktiga tallrikar och bestick. Kändes som att man var på en restaurant med fantastisk utsikt. Man fick mer pasta och bröd om man ville. Är man sugen på fisk istället så kunde man köpa till det för en mindre peng.

Besättningen kunde bra engelska och gick runt med jämna mellanrum för att se till att alla hade det bra och erbjöd dricka, snacks och glass.

Simmstopp gjordes med lagom tid emellan och på jätte fina klara vatten. Vi såg grottor, fiskar, sköldpaddor och bläckfiskar! Vilken fantastisk upplevelse! Rekommenderar det starkt till par och familjer som vill ha en lugn och härlig upplevelse!

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack Taha-Swe
Omdömet skrevs 10 juli 2019 från mobil enhet

När vi besöker Marmaris gör vi alltid minst en utflykt med Marmaris Blue Paradise Boat. Alex och Mehmet med personal ser till att alla har det bra och får den bästa upplevelsen. Vackra vyer, Bad och snorkling, god lunch. Vi rekommenderar!!!

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack mamsenxx
Omdömet skrevs 2 juli 2019

Vill du ta chansen att uppleva Marmaris vackra omgivningar? Åk då på en båttur med Marmaris Blue Paradise boat och dess trevliga besättning på en dagstur med massor av badstopp och sol, familjär stämning och härlig natur. Helt enkelt en avkopplande dag på öppet hav. Kan varmt rekommendera turen, du blir väl omhändertagen.

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack Star201907
Omdömet skrevs 20 juni 2018 från mobil enhet

Har återigen fått uppleva en fin båttur med Marmaris Blue Paradise Boat. Fina badvikar och turkosblått vatten, duktig och trevlig personal som tar hand om dig hela dagen. Kan inte bli bättre. På återseende!

Datum för upplevelsen: juni 2018
Tack Mamsen70
Omdömet skrevs 9 augusti 2016 från mobil enhet

Åkte på tur med Marmaris Blue Paradise tillsammans med min dotter. Vi fick tillfälle att sola, bada och snorkla. Båten åkte till fina stränder, grottor och badvikar. Personalen var underbar och jobbade hårt för att ta hand om oss hela dagen.Vi var så nöjda att vi åkte på ytterligare en tur och hade turen att se vilda delfiner och en sköldpadda. Rekommenderas

Datum för upplevelsen: maj 2016
1  Tack Mamsen70