Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Detta ställe levde verkligen upp till båda våras drömmar. Min nyblivna fru ville vila och slappa. Jag ville slappa men även ha lite aktiviteter. Jag tror verkligen att alla får vad dom önskar här. Underbar mat, lugn, fint, fantastisk personal, perfekt väder, havssköldpaddor som kommer in för att äta på morgonen, riktigt fina rum med AC, olika ställen att äta på. Vi sa det under veckan att det kommer bli svårt att hitta ett ställe i framtiden som ens kommer nära detta. Vi rekommenderar detta båda varmt. Och pst... ett ställe utan barn var rätt skönt. Vi har fyra här hemma.
Mvh Niels

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Niels B
GM-tthotels, General Manager på TUI BLUE Marmaris, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2018

Dear Niels B - thank you for your wonderful review. I am delighted to read that you enjoyed a relaxing holiday and do hope you will come and visit us again.

Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Härlig anläggning vid havskanten .Rent o snyggt o mycket bra service från personalen . Då vi reste under en varm period är vi imponerade av att det alltid fanns skugga , sötvattenduschar o obegränsat med vattenflaskor i kylskåp överallt . Maten var mycket god o varierad för att vara all-inclusive . Även vin , rött o rosé var jättegott. Drinkarna var också bättre än vi är vana vid. Rummen o balkongen hade fin utsikt o var lagom privata . Sköna sängar , bra städning . Underhållning på kvällana var varierande o bra för en medelålders publik. Barnfritt . Stort o mycket att titta på. Om man hamnar högt upp kan det vara backigt att gå . Då fick man skjuts av personalen i golfbilar när som helst . Dolmus utanför hotellet var 20min in till Marmaris för 7 lira fram till sent på kvällen . Helhetsintrycket är superbra. Lugnt läge men ändå fullt av städade människor. Trevligt!

Bodde här: juli 2018
Tack Allemamma
GM-tthotels, General Manager på TUI BLUE Marmaris, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2018

Dear Allemamma - thank you for your lovely review. We are all thrilled to read that you have enjoyed a fantastic holiday and do hope you will come and visit us again.

Omdömet skrevs 16 juli 2018

Tillbaka till hotellet igen, tre år sedan sist, och vi är mycket nöjda. Området är lika lugnt, fridfullt och välstädat som sist och det finns något som passar alla (strand, brygga, pooler och aktiviteter). Den största förbättringen vi märkte var maten. Finns så mycket gott att välja bland, speciellt bland förrätter och sallader.

Kan rekommendera Purple Turtle, där åt vi luncherna och det som var förändrat där är att du beställer mat från en meny. Vi tillbringade många kvällar där också. Man kände sig välkommen när personalen känner igen dig och vet exakt vad du vill ha.

Det som vi kan anmärka på är att personalen vid middagarna var väldigt stressade och nästan sprang mellan borden. De kanske har för stora ytor som de ska ansvara för och därför måste skynda sig, men det blir kanske inte så bra alla gånger. När de hällde upp vinet spillde de ibland, som tur var bara på duken.

Men summa summarum, vi är mycket nöjda med vår vistelse.

• Bodde här: juni 2018, reste som ett par
2  Tack HeleneA636
GM-tthotels, General Manager på TUI BLUE Marmaris, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2018

Dear Helene A - We are delighted that you chose to stay with us again and enjoyed another lovely holiday.

Thank you for your super review and we hope to see you again soon.

Kind regards,

Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Ett fantastiskt lugnt och skönt hotellområde. Inga stora komplex, alla rum fanns i mindre byggnader med fyra rum i varje. Alla med utsikt ut över havet och marinan.
Gott om Cikador i tallarna på hotellområdet, och i skuggan av träden fanns hängmattor, sackosäckar mm för den som ville läsa bok och vila från den stekande solen.

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
2  Tack thomas e

Dear thomas e - thank you for your lovely review. I am very pleased that you loved the hotel, its peaceful location and enjoyed a relaxing holiday.

We hope you will come and visit us again.

Omdömet skrevs 17 oktober 2017 från mobil enhet

Strålande omgivningar.Fina välstädade rum.jag gillar att man kan göra kaffe/the själv. Välfylld minibar (alkoholfritt) .Rikligt med vatten på rummet jämt. Bussen till stan går 2 ggr i timmen,smidigt. Goda drinkar nere i baren vid vattensporten. Genomgående superbra service....allt från receptionen, städet,restauranger till bartenders. Maten var lite för "blended". Kändes anpassat för engelska gäster. Jag skulle gärna se mer turkisk genuin mat. Annars bara bra.....

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
3  Tack elisabeth p
GM-tthotels, General Manager på TUI BLUE Marmaris, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2017

Dear elisabeth p - thank you for your lovely review. We are very happy to learn that you enjoyed a fantastic holiday and hope you found something to enjoy in the restaurants. In line with the SENSIMAR concept, the main restaurant offers a choice of international cuisine with themed nights sevaral evenings per week.

We hope you will come and stay with us again.

Kind regards,