“Mycket bra”

Rankad som nr 29 av 543 Restauranger i Marmaris
Bra för: Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Mycket bra restaurang med ett fint läge i Marmaris hamn.Trevlig personal som talar svenska och mycket kunnig.Goda rätter som är prisvärda.

Tack Resenar57

Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Här var vi för 2 år sedan och åt även då en trerätters meny. Den här gången tog vi också det och blev helnöjda!

Tack Lena L
Omdömet skrevs 24 september 2018

Tre år sen sist och måste givetvis besökas igen.Bra service jättegod mat första kvällen vi var där denna gången.Åt lax fylld med skaldjur och resten av gänget var också nöjda med sin mat.Men en kväll några dagar senare var det inte lika bra vi upplevde att personalen var stressade väldigt lång väntan på maten .Sen när den kom var det fel rätt till en i sällskapet dom ursäktade sig och ville servera den som var beställd men vi hade inte lust att vänta en timme till.Det är synd att det ska vara så jäktigt för maten är väldigt bra här .

Tack Solveig S
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Otroligt trevligt ställe. Man kände sig verkligen välkommen. Fantastisk vy från terrassen ovanpå. Mycket god mat.

Tack Emma S
Omdömet skrevs 4 augusti 2018

Under vår vecka i Marmaris så besökte vi Oyes 2 gånger och båda gånger serverades fantastisk god mat. Min sambo vill ha lammgryta och det fanns inte på menyn men kocken fixade detta ändå. Bra service. Kan starkt rekommenderas.

Tack Emmy J

Resenärer som tittade på O'yes Restaurant tittade också på

Marmaris, Marmaris District

Besökt O'yes Restaurant? Berätta vad du tyckte!