1 505 kr
Enkel och snabb bokning
Anna Z

Fantastiskt och varmt☀️☀️☀️!

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 17 sep. 2023
Mycket mysigt och fräscht hotell med det lilla extra! Alltid rent, städning och fräscha handdukar varje dag. En liten oas gömd från allt stå och hej med bar precis vid poolen. Fina solsängar i trä med bekväma madrasser och rejäla parasoller. Perfekt för både par och pensionärer som vill ha det lite lugnt. Fantastiskt personal, alltid med ett leende på läpparna och alltid tillmötesgående. Fantastiskt mat och god öl! Och nära till gamla stan/centrum med olika sevärdheter och shopping. Med egen ”liten” strand och hav alldeles utanför hotellets ingång. Överraskande positiv upplevelse! All-inclusive rekommenderas, vi ”sparade” massa €!
/Anna
Datum för vistelsen: september 2023
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
7 993 kr
  • Vio.com
0.8 km från Sunprime Dogan Side Beach
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 27 augusti 2023

Fint och fräscht. Rummen var bra trots att vi hade ett litet rum. Alltid trevlig personal och städerskan vi hade var fantastisk.
Maten var dock sådär. Väldigt enformig och inte så mycket att välja på. Frukosten var tyvärr inte alls bra.

Det som inte var bra men det har nog inget med hotellet i sig att göra, var att man inte fick ta med dricka eller annat snacks eller något att äta till vare sig stranden eller hotellpoolen. Så man blev rätt begränsad och lite av semesterkänslan försvann.
Men som sagt helhetsintrycket var mycket bra

Tack sommarsol12
Omdömet skrevs 18 augusti 2023 från mobil enhet

Mycket trevliga killar som sköter beachen. Dom fixar och trixar så alla trivs bra. Inte för trångt som det är utanför Tropic. Och dom har full koll om någon vill något , tex beställa. Rent på stranden och stolarna är alltid rena från sand. Perfekt!

1  Tack l0ll064
Omdömet skrevs 15 augusti 2023

Små rum men mysigt ändå .nära till havet man sitter vid frukost och ser och hör dyningarna från vattnet. Trevlig och hjälpsam personal. Nära till shopping runtomkring och många barer. 33g varmt ute men bra airkondition på rummet.

• Restyp: Reste ensam
1  Tack yv0nne558
Omdömet skrevs 4 juli 2023 från mobil enhet

Mysigt hotell med utmärkt läge. Trevlig personal var det också.
Det enda som var negativt tyckte vi var maten på all-inclusive. Bufféerna var tråkiga och ganska smaklösa. Samma maträtter dök upp om igen.
Nästa gång blir det utan all-inclusive.

Men sammantaget är det ett toppenställe.

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Mats64
Omdömet skrevs 8 juni 2023 från mobil enhet

Det ör andra gången vi bor på ett Sunprime hotell i Turkiet. Jag gillar verkligen den här kedjan. Vi hade all inclusive. Maten fungerar bra. Olika rätter att välja på. Fräsch salladsbar och olika såser och röror.
Helt okej efterrätter.
Det finns bara 1 öl att välja på, Efes. Drinkarna sisådär.
Personalen i receptionen fantastiskt trevliga. Fint poolområde.
Läget kan inte bli bättre.
Det enda som skulle dra ner betyget är att ”inhemsk” personal i Turkiet inte alltid har samma inställning till service och bemötande som på många andra ställen.

Rumstips: Undvik restaurang Bali som ligger efter strandpromenden. Försökte lura oss. Det stod ett pris men när vi skulle betala blev priset högre.
Datum för vistelsen: juni 2023
Tack marialW4638MV