4 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
Boka nu, betala på plats
Travelocity
FindHotel73 US$
CheapTickets73 US$
Tripadvisor72 US$
Omdömet skrevs 11 september 2019

Perfekt hotell om du reser utan barn. Fantastiskt läge både till stranden och till resturanger. Nära också till hamnen i Gamla Side. Superfint poolområde med stor pool och fin poolbar.
Jättegod mat i hotellets ala carte resturang.

Datum för vistelsen: september 2019
1  Tack Anneli B
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Andra gången jag bodde på detta hotell. Återkommer nästa år igen.
Lung atmosfär, trevlig och hjälpsam personal, sköna sängar. Ett hotell som har ett bra läge på strandpromenaden, nära till restauranger och in till Side. Rent och fräscht både på rummet och i omgivningarna. Hotellets egna restaurang är verkligen att rekommendera.

Restyp: Reste ensam
1  Tack KWallin73
Omdömet skrevs 29 juli 2019 från mobil enhet

Rummen är små och slitna, buffén är den sämsta jag varit med om servicen i buffématsalen är också dålig.
Har aldrig varit med om att hotellpersonal/kypare går imellan gästerna och hämtar mat och sätter sig i matsalen och äter.
Stranden är ren och välskött men tyvärr så hyrs solstolar ut till gäster från andra hotell vilket gör att du som gäst inte kan välja fritt, man har också möjlighet att boka solstolar vid poolen hemifrån vilket för att där kan du inte heller välja fritt detta är dåligt för alla gäster.
Läget är bra mitt på strandpromenaden kan förekomma störande ljud från olika restauranger.
Städning av rummen sköts klanderfritt
Enda anledningen att åka till sunprime dogan beach är läget! Har besökt andra sunprime hotell förut och trodde att namnet sunprime stog för kvalite men så är tydligen inte fallet här

2  Tack 829anderss
Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Vi bodde en vecka i juli på Dogan, jättemysigt hotell med fin innergård där poolen ligger. Solstolar så det räcker till alla, även gratis solstolar på stranden som ligger precis utanför hotellet.
Frukosten var bra, där fanns allt man behövde. Mycket trevlig och hjälpsam personal.

Tack ewalenaj
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Jag och min man bodde här 2veckor i juli vi hade ett rum med havsutsikt. Lagom stort rum med en fantastisk utsikt från balkongen. Mycket trevlig personal som jobbade på hotellet. Men det bästa av allt är att det bara var ca 10 meter till stranden. Jag kan verkligen tänka mig att återvända dit.

Tack Catarina L