Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
3 personer tittar pÄ det hÀr hotellet
LÄs de lÀgsta priserna frÄn de hÀr webbplatserna
Travelocity70 US$
Orbitz.com70 US$
FindHotel70 US$
Tripadvisor70 US$
Snaptravel
otelz.com
Priserna tillhandahÄlls av vÄra partner och Äterspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som vÄra partner kÀnner till. Mer information finns hos vÄra partner.
SÄ hÀr pÄverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i nÀrheten
ResenÀrstyp
Tid pÄ Äret
SprÄkAlla sprÄk
Fler sprÄk
LÀs vad resenÀrer sÀger:
3–8 av 294 omdömen
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Andra gĂ„ngen jag bodde pĂ„ detta hotell. Återkommer nĂ€sta Ă„r igen.
Lung atmosfÀr, trevlig och hjÀlpsam personal, sköna sÀngar. Ett hotell som har ett bra lÀge pÄ strandpromenaden, nÀra till restauranger och in till Side. Rent och frÀscht bÄde pÄ rummet och i omgivningarna. Hotellets egna restaurang Àr verkligen att rekommendera.

Restyp: Reste ensam
1  Tack KWallin73
Detta Àr ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 juli 2019 frÄn mobil enhet

Rummen Àr smÄ och slitna, buffén Àr den sÀmsta jag varit med om servicen i buffématsalen Àr ocksÄ dÄlig.
Har aldrig varit med om att hotellpersonal/kypare gÄr imellan gÀsterna och hÀmtar mat och sÀtter sig i matsalen och Àter.
Stranden Àr ren och vÀlskött men tyvÀrr sÄ hyrs solstolar ut till gÀster frÄn andra hotell vilket gör att du som gÀst inte kan vÀlja fritt, man har ocksÄ möjlighet att boka solstolar vid poolen hemifrÄn vilket för att dÀr kan du inte heller vÀlja fritt detta Àr dÄligt för alla gÀster.
LÀget Àr bra mitt pÄ strandpromenaden kan förekomma störande ljud frÄn olika restauranger.
StÀdning av rummen sköts klanderfritt
Enda anledningen att Äka till sunprime dogan beach Àr lÀget! Har besökt andra sunprime hotell förut och trodde att namnet sunprime stog för kvalite men sÄ Àr tydligen inte fallet hÀr

2  Tack 829anderss
Omdömet skrevs 22 juli 2019 frÄn mobil enhet

Vi bodde en vecka i juli pÄ Dogan, jÀttemysigt hotell med fin innergÄrd dÀr poolen ligger. Solstolar sÄ det rÀcker till alla, Àven gratis solstolar pÄ stranden som ligger precis utanför hotellet.
Frukosten var bra, dÀr fanns allt man behövde. Mycket trevlig och hjÀlpsam personal.

Tack ewalenaj
Omdömet skrevs 21 juli 2019 frÄn mobil enhet

Jag och min man bodde hÀr 2veckor i juli vi hade ett rum med havsutsikt. Lagom stort rum med en fantastisk utsikt frÄn balkongen. Mycket trevlig personal som jobbade pÄ hotellet. Men det bÀsta av allt Àr att det bara var ca 10 meter till stranden. Jag kan verkligen tÀnka mig att ÄtervÀnda dit.

Tack Catarina L
Omdömet skrevs 7 juli 2019 frÄn mobil enhet

Trivdes vÀldigt bra. JÀttefint, trevlig personal och jÀttemysiga rum och poolomrÄde. Frukosten var otroligt besvikande och vi Ät i poolbaren istÀllet. Rekommenderar starkt Àven om frukost mÄste Àtas annan stans.

Hade inte all inclusive sÄ Ät inte pÄ sjÀlva restaurangen men maten och drycken i poolbaren var jÀttebra!

Restyp: Reste med vÀnner
Tack alexandra-linnea