3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity70 US$
Orbitz.com70 US$
FindHotel70 US$
Tripadvisor70 US$
Snaptravel
otelz.com
Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Vi bodde en vecka i juli på Dogan, jättemysigt hotell med fin innergård där poolen ligger. Solstolar så det räcker till alla, även gratis solstolar på stranden som ligger precis utanför hotellet.
Frukosten var bra, där fanns allt man behövde. Mycket trevlig och hjälpsam personal.

Tack ewalenaj
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Jag och min man bodde här 2veckor i juli vi hade ett rum med havsutsikt. Lagom stort rum med en fantastisk utsikt från balkongen. Mycket trevlig personal som jobbade på hotellet. Men det bästa av allt är att det bara var ca 10 meter till stranden. Jag kan verkligen tänka mig att återvända dit.

Tack Catarina L
Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Trivdes väldigt bra. Jättefint, trevlig personal och jättemysiga rum och poolområde. Frukosten var otroligt besvikande och vi åt i poolbaren istället. Rekommenderar starkt även om frukost måste ätas annan stans.

Hade inte all inclusive så åt inte på själva restaurangen men maten och drycken i poolbaren var jättebra!

Tack alexandra-linnea
Omdömet skrevs 18 juni 2019 från mobil enhet

Vi bokade 2 veckor på detta hotell. Super små rum, dålig förvaring för kläder och resväskor. Otroligt fuktigt på rummet där duschen är en mörk skrubb utan lampa och ventilation. Mögelfläckar runt om i rummet och på toalett. Hård säng. Sa till flera gånger i receptionen och frågade om det fanns ngn extra madrass de skulle de fixa men inget hände. Vi tryckte in täcket under lakanet för att mildra värken i rygg och höft.
Om man inte röker är det störande med alla som sitter och blossar utanför sina dörrar. Dörrarna är för övrigt tunna så öronproppar är att rekommendera.

Till det positiva hör att stället har en bra frukost. Super gullig personal och erbjuder gratis solstolar på stranden. Dock får du inte ta med egen dricka dit. Fint område/trädgård.

Side passar annars alla som älskar att höra svenska från både andra svenskar och från nästintill varje turk och läsa svenska i menyerna på restaurangerna. Här finns ställen uppkallade både efter skopunkten och Ullared.

Vi flydde Side i 2 dar, hyrde bil och tog oss till Kas. Fantastiskt! Genuint, vackert och trevliga människors. Rekommenderad å det varmaste.

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack Camilla D
Omdömet skrevs 17 juni 2019

Riktigt dåligt hotell.
Vi fick ett rum som var fullt med svartmögel rum 140.Kändes som att dom visste om detta från första början, för när jag klagade då frugan blev dålig(känslig mot mögel) efter dag 1 så fick vi ett nytt rum,dom var inte ens inne och kollade på rummet kändes lite konstigt att dom inte ens kikade.
Städningen var också dålig.
Vi har bott på Sunprime hotell innan och det är klass skillnad på dessa hotell och Dogan.
Vi sätter inte våran fot på detta hotell igen,

Datum för vistelsen: juni 2019
2  Tack Robbjens