Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity58 US$
Tripadvisor58 US$
Trip.com58 US$
Orbitz.com58 US$
StayForLong
Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Trivdes väldigt bra. Jättefint, trevlig personal och jättemysiga rum och poolområde. Frukosten var otroligt besvikande och vi åt i poolbaren istället. Rekommenderar starkt även om frukost måste ätas annan stans.

Hade inte all inclusive så åt inte på själva restaurangen men maten och drycken i poolbaren var jättebra!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack alexandra-linnea
Omdömet skrevs 18 juni 2019 från mobil enhet

Vi bokade 2 veckor på detta hotell. Super små rum, dålig förvaring för kläder och resväskor. Otroligt fuktigt på rummet där duschen är en mörk skrubb utan lampa och ventilation. Mögelfläckar runt om i rummet och på toalett. Hård säng. Sa till flera gånger i receptionen och frågade om det fanns ngn extra madrass de skulle de fixa men inget hände. Vi tryckte in täcket under lakanet för att mildra värken i rygg och höft.
Om man inte röker är det störande med alla som sitter och blossar utanför sina dörrar. Dörrarna är för övrigt tunna så öronproppar är att rekommendera.

Till det positiva hör att stället har en bra frukost. Super gullig personal och erbjuder gratis solstolar på stranden. Dock får du inte ta med egen dricka dit. Fint område/trädgård.

Side passar annars alla som älskar att höra svenska från både andra svenskar och från nästintill varje turk och läsa svenska i menyerna på restaurangerna. Här finns ställen uppkallade både efter skopunkten och Ullared.

Vi flydde Side i 2 dar, hyrde bil och tog oss till Kas. Fantastiskt! Genuint, vackert och trevliga människors. Rekommenderad å det varmaste.

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack Camilla D
Omdömet skrevs 17 juni 2019

Riktigt dåligt hotell.
Vi fick ett rum som var fullt med svartmögel rum 140.Kändes som att dom visste om detta från första början, för när jag klagade då frugan blev dålig(känslig mot mögel) efter dag 1 så fick vi ett nytt rum,dom var inte ens inne och kollade på rummet kändes lite konstigt att dom inte ens kikade.
Städningen var också dålig.
Vi har bott på Sunprime hotell innan och det är klass skillnad på dessa hotell och Dogan.
Vi sätter inte våran fot på detta hotell igen,

Datum för vistelsen: juni 2019
2  Tack Robbjens
Omdömet skrevs 3 juni 2019 från mobil enhet

Vi trivdes jättebra på Dogan. Trevlig personal och mysigt hotell, som ligger som på en innergård. Inte så långt till turiststråket, och de kända restaurangerna såsom Kharma. Hotellets kvällsrestaurang är dock inte att förakta. Korsa bara promenadstråket längs stranden och du går ned i havet. Där är det fina solnedgångar. Små rum, och de med terass verkar bäst planerade.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack 153henrika
Omdömet skrevs 28 maj 2019

Hotellet passar oss perfekt. Lagom stort, nästan armlängdsavstånd till havet, lugn atmosfär på hotellområdet. Rent och fräscht överallt. Personalen gemytlig och påpasslig hela tiden för att gästerna skall trivas. Välsmakande och vällagad mat. Blivit buffé, men ingen försämring vad gäller kvaliten. Inte så stora rum, men funktionsmässigt helt godkänt. De få gäster som bor nära en intilliggande restaurang kan uppleva musiken störande sen kväll. För övrigt lugnt på detta hotell.

Rumstips: Terrass mot trädgård lugnt hotellområde, precis som terrass mot poolen. Dessa rum väljer man om man vill slippa gå i trappor.
Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Delfinen50