Omdömet skrevs 31 augusti 2017 från mobil enhet

Hotellet har en härlig atmosfär och känsla. Jag och min väninna valde all-inclusive och det var den bästa all-inclusive vi har haft någonsin...inte bara i Turkiet. Ingen skolkökskänsla, inget kladd och ingen trängsel. Det är en bra frukostbuffé, men både lunch och middag innebär att man får välja en rätt från en meny. Det innebär att du får en lagom portion och maten är mycket vällagad och smakrik. Kände mig inte orolig för att bli dålig i magen en enda gång. Det finns det ett fräscht salladsbord och massor med frukt och även lite sötsaker att mumsa på. Bra kvalité på den dryck som ingår i all-inclusive. Finns många dryckesval och för första gången så slapp vi dessa plastmuggar med dryck. Här serverades ALL dryck i riktigt fina glas...även på stranden. Det är också klockrent att även allt flaskvatten ingår i all-inclusive....bara att gå och hämta eller beställa av personalen som jobbar på stranden. Åker jag dit igen så kommer jag helt klart att köra på all-inclusive!
Hotellet är fräscht och personalen vänlig och glad. Sängarna är mjuka och sköna och kuddarna är jättebra. Det är heller inte lyhört. Det är perfekt att det är gratis solstolar även på stranden och det känns lyxigt att kunna byta sin stora badhandduk varje dag om man vill. Man får naturligtvis även fräscha duschhanddukar på rummet, så man slipper ta med en sån till stranden. Det som var minus med rummet var att det var litet och det kändes mysko att ha ett tvättställ direkt i sovrummet. Sen hade vi ett rum med balkong ut mot trädgården och det var absolut det bästa vi kunde fått. Väljer man rum med altan, så är altanen väldigt liten och det finns risk för att man hamnar i rabatten om man så ställer en stol fel.
Totalt sett - bo här!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Fearless539276
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Bra och fräscht hotell som ligger direkt vid strandpromenaden och bara 50 meter från havet. Frukosten äter man med en bedårande havsutsikt. Barnfritt och lugnt poolområde men även möjlighet att ligga på stranden utan extra kostnader.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack kjelloj
Omdömet skrevs 4 juli 2017

Rummet var för litet. Handfat utanför toaletten som inte ens hade dörr från golv till tak vilket gjorde det väldigt lyhört. Man bör ha tillgång vatten i samband med toabesök.
Sängen ok. men kuddarna var hemska. För stora och bulliga.
Terrass och balkong väldigt små. Gäster inte tal om.
Många solstolar närmast poolen låg i skugga annars var innergården mysig.
Trevlig personal. Vi hade inclusive och det var många rätter att välja på och allt vi åt var gott. kunde dock varit lite roligare frukost. bacon tex. och någon god musli. Inte bara havregryn. Dock mycket frukt. Färsk som torkad. Tråkig juice men helt ok. kaffe. Tråkigt bröd. Tråkig beach nedanför hotellet men tillgång till bättre beach 2 byggnader bort, nedanför rest. Lime som var helt. ok. och hade gratis solstolar även för oss.

Rumstips: Vi bodde i rum med balkong mot poolen och det hördes tydlig musik från gatan.
Datum för vistelsen: juni 2017
Tack sofia6367
Omdömet skrevs 17 juni 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell med en otroligt mysig innergård. Väldigt god mat från meny. Personalen är väldigt trevlig och dyker det upp ett problem är de snabba på att rätta till det. Sköna sängar och bra wi-fi.
Perfekt läge vid strandpromenaden.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Jenny s
Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Sunprime Dogan Side Beach är ett supertrevligt hotell med ett läge som inte går att klaga på.
10 meter till stranden och nära till allt.
Personalen är väldigt trevliga och hjälpsamma.
Rummen är små men trevliga.
Poolen ligger inbäddad i den härliga miljön.
Lugnt och skönt och inga barn under 16 år gör att det är lugnt och skönt vid poolen.
Rekommenderar detta hotell till alla som reser utan barn.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack Peter T