Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity190 US$
Tripadvisor190 US$
Orbitz.com190 US$
Hurb
Destinia.com
Omdömet skrevs 6 juni 2022

Bästa hotell med bästa service, vill hylla lite extra tre av dem bästa personalen merve ozgur voral Amin and dj Houssien. Fult med dagliga aktiviteter för oss stora samt barnen. Hamam Turkie är gudmlig.

Datum för vistelsen: juni 2022
2  Tack Y2855VJmariar
LRS HOTELS, Satış på Port River Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2022

Dear Guest,

Thank you very much for choosing us and taking the time to share your kind and detailed feedback.
We appreciate you spending your time with us. We are truly honored to be a part of your memorable experience.
Please note that your review has been shared with the hotel team as an essential way of understanding how we can continue to deliver a great experience.
We look forward to welcoming you back for soon.

LRS Hotels, Port River Hotel&Spa

Omdömet skrevs 29 maj 2022 från mobil enhet

Håller tyvärr ej standard för att vara ett 5 star hotell. Personal går i sina privata kläder.
Dålig variation på mat, inget riktat mot skandinavisk matkultur.

Saknar stil o finess, mer som ett lägre 3-stjärnigt hotell.

Dock rent i rum och allmänna ytor.
Ett hotell från 2015 ska tyvärr ej bli så slitet på så kort tid.
Personalen jobbar hårt men dåligt management som styr.

Rumstips: Wi-Fi finns men mycket dålig hastighet på tider få surfar, är många inne som vid frukost och middag/kväll så fungerar nästan inget.
Datum för vistelsen: maj 2022
1  Tack vi_kan_resor
LRS HOTELS, Satış på Port River Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2022

Kära gäster!
Tack för att du valde vårt hotell och lämnade en kommentar. Vi hoppas att vi kommer att kunna ta emot dig bättre under din nästa vistelse.
Vårt hotell gör allt arbete för att våra gäster ska bli nöjda.
Vänliga hälsningar
LRS Hotels / Port River Spa&Hotel

Omdömet skrevs 23 november 2021

Detur borde inte skicka eller använda detta hotell till skandinaver. Bara Ryssar och åter Ryssar som inte kan bete sig. En fruktansvärd vecka vi hade bland dessa varelser.
Sämsta Allinclusive vi varit på,å då har vi varit på många.

Datum för vistelsen: november 2021
1  Tack Passenger792562
LRS HOTELS, Satış på Port River Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2022

Dear Guest,

First of all, we would like to thank you for taking the time to write a review for our hotel.

Our hotel strives to provide an unforgettable stay for all our guests.

The comments written by our guests are shared with our hotel senior management and then we revise our concept for the satisfaction of our guests.

We will be happy to see you again in our hotel with our renewed services and concepts.

LRS Hotels / Port River Hotel Spa

Omdömet skrevs 28 mars 2020

Rent, fräscht och välsmakande mat. Att resa hit i februari var en chansning men vi blev positivt överraskade, det var lugnt och skönt. Fina omgivningar för promenader, nära till tätorten Side, dit man lätt kunde gå eller åka minibuss.

Datum för vistelsen: februari 2020
2  Tack annakarin1963
LRS HOTELS, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på Port River Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle vaktinizi ayırıp otelimiz hakkındaki düşüncelerinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.
Otelimizin misyonu profesyonel ekibimiz ile beraber siz değerli misafirlerimize en yüksek kalitede hizmet sunmaktır.
Sizi ve ailenizi otelimizde tekrar ağırlamak bize mutluluk verecektir.
Saygılarımızla.

Omdömet skrevs 16 juli 2019

Min familj bodde en vecka i detta fruktansvärda hotell så kallade femstjärniga hotell. Jag vill börja och tacka personalen som slet med sina små resurser för oss gäster, förutom front desk personalen som var obrydda och nonchalanta, vilket jag förstår. Vad skulle de kunna göra när ledningen vill tjäna pengar utan att investera i kvalité och utrustning.
Ingenting fungerade under vår vecka. Duschen fick slut på varmvatten varje dag, både på morgon vid 08 tiden och vid 18 tiden. Trots vår anmälan hände inget med vattnet, “Ni kan ju duscha lite tidigare” fick vi som hjälp.
Aircondition stängde av sig två till tre gånger under natten samt det var omöjligt att reglera temperaturen. Man fick gå upp svettig och slå på airconditionen manuellt. “Vi jobbar på det” var beskedet varje morgon vi fick från front desk.
Maten var också fruktansvärd, inget fel på utbudet men både kyckling och köttet var av den sämsta kvalitén. Kycklingen stank fisk och kötet var så segt att det inte fick att äta. Dagens rätter fick andra former i grytor dagen därpå.

Min dotter kunde inte passera ensa hotellets Hammam/ Spa utan att bli bjuden på privat massage gång på gång. När vi klagade hos ledningen skrattade åt oss.
Vi var tvungna bada med samma handdukar vecka ut för att undvika dessa motbjudande typer.

Vi kom hem trötta och förkylda. Undvik detta hotell till varje pris!

Rumstips: Undvik detta två tjärniga hotell till varje pris!
Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack WorldDiveTraveler1

Dear Guest,

Our hotel strives to provide an unforgettable stay for all our guests.

LRS Hotels / Port River Hotel Spa