Algotels
Sauli L

Perfekt för en vecka

Omdöme om Nerton Hotel
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 16 dec. 2022
Superbra med tanke på priset! Lite slitet rum men helt ok. Maten superb. Undvik lobbybaren, personalen totalt utråkad blev en "hobby" att hålla dem igång .... Servicen på baren mot stranden något helt annat. Återkommer gärna.
Datum för vistelsen: oktober 2022
3,0 av 5 bubblorRum
4,0 av 5 bubblorRenlighet
3,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
7 875 kr
    5 130 kr
1.9 km från Nerton Hotel
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 31 december 2019

Älskar detta hotell. Bra rum och städning Maten mycket god. Servicepersonalen alltid alerta och trevliga Nära till stranden Har inget negativt att säga. Åker hit vår och höst bästa tiden lagom varmt. Vi ses i april igen. Kan varmt rekommendera detta hotell

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack elisabethbH9193JW
Omdömet skrevs 24 maj 2019

Bra beläget hotel. Fin lång promenadväg längs vattnet. Den gamla staden med fortruinen väl värd att besöka. Mest Tyska äldre gäster. Maten är mest vegetarisk, saknade kött efter några dagar. Ingen variation på maten. Samma buffe hela veckan. Mycket hårda sängar. Trevlig personal, rent och fint.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Björn A
Omdömet skrevs 22 augusti 2017

Ett bra hotell, men vår annars fina semester fick en tråkig vändning när vi blev bestulna på rummet. Ledningen, (som inte talar engelska !) hade inget intresse i frågan, de skulle återkomma men höll sig undan varje gång.

Datum för vistelsen: augusti 2017
2  Tack Lotta K
Omdömet skrevs 18 maj 2016

Jag bodde tillsammans med min mamma två veckor på hotell Nerton i juni 2015. Det var vår andra vistelse på hotellet, och vi kommer utan tvekan att fortsätta bo där på vår semester. Hotellet är mycket trevligt, med utmärkt personal, bra service, mysiga rum och faciliteter, kassafack, fint poolområde samt ett oslagbart läge, nära till strand och gamla antika Side.
All inclusive med god mat dessutom, Nerton är utan tvekan ett av Sides bästa hotell, kan varmt rekommenderas!

Rumstips: Havsutsikt i hotellets huvudbyggnad.
Datum för vistelsen: juni 2015
2  Tack Julia A
Omdömet skrevs 7 september 2015

Service var ok rummet renoverat bra men smala balkonger. Vid poolbaren fuskades med diskningen av plastmuggar sköljdes endast i vatten . Vi var 4st var av 3 fick magproblem. Även lunch vid poolbaren serverades hamburgare med sallad o pommes som lades upp på tallriken med händerna. Solstolarna bör uppgraderas.

Rumstips: Havsutsikt
Datum för vistelsen: september 2015