Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Vio.com
StayForLong
Omdömet skrevs 20 augusti 2017

Hoellet var bra och bar personalen var trevliga. dom hade en fotograf på hotellet som var grym. Alla som åker dit borde boka honom. Personalen kunde lära sig att prata engelska. Annars var det bra. musiken kunde varit mer internationell. Lägenheten var bra och att det var nära till havet är ett stort pluss.

Rumstips: Jag tycker det är bättre med lägenhet. lite mer utrymme.
Datum för vistelsen: juli 2017
Tack ullis70
sidesu, Ön Büro Müdürü på Side Su Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2017

Thank you for your positive review of our Hotel. It is allways a great pleasure to hear that guests have enjoyed their holiday with us so much that they would recommend other guests to visit.

Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Xxxxx xxxxx xxxx Vi tar absolut ett annat hotell nästa gång!! Mycket dålig variation på matutbudet som dessutom oftast var kall. Vi kommer absolut söka efter ett annat hotell eftersom vi gillar Side stad, strand och strandpromenaden med mysiga restauranger.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack ChristerR83
Omdömet skrevs 17 maj 2017

Började resa på utlandssemester 1970 , ca 2 gånger /år , detta ställe platser på en tre i topp lista enligt mej.
Vi var där Sep - 16 och hade bokat en lägenhet med jacuzzi , vi hade bokat 3 v så vi kunde använda jacuzzi flitigt.
Synd bara att hotellet nu har ENDAST All Inclusive , så möjligheterna att besöka olika restauranger blir begränsande.

Datum för vistelsen: september 2016
2  Tack torbjornostling
sidesu, Ön Büro Müdürü på Side Su Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2017

Omdömet skrevs 3 december 2016

Fina rum, lite lyhört, jobbig backe upp till Hotellet.
Utsikten från taket var helt underbar.
Jättestor frukostbuff'e
Det fanns flera pool, spa,och salonger.
Nätterna var lugna , blandning av äldre och yngre gäster.

Datum för vistelsen: oktober 2016
1  Tack gamlemorsan

Omdömet skrevs 4 oktober 2016 från mobil enhet

Har tillbringat min tredje semester (6 veckor) på detta hotell inom fyra månader. Stortrivs med rum/lägenhet av storlek och inredning. Härligt poolområde, men i september var det för kallt i alla poolerna. Varmare i havet.
Lugnt och skönt vuxenhotell. Hade endast frukost och den var ok.
Personalen har alltid varit trevliga och hjälpsamma mot mig och mina vänner. Vi ses nästa år igen!

Datum för vistelsen: september 2016
Restyp: Reste ensam
2  Tack Mollysen
sidesu, Satış Müdürü på Side Su Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2016

thank you very much for your great review. We are happy to see that you enjoyed your stay with us and went home with memorable moments from the Hotel Side Su
We hope you come back to visit us again soon.