Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 22-12-09
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 22-12-09
Kostnadsfri avbokning till den 22-12-10
Travelocity41 US$
Trip.com42 US$
Omdömet skrevs 11 juni 2022 från mobil enhet

Tack för en mycket prisvärd och bra vistelse på er hotell. Jag reste ensam och kände mig mycket väl mottagen och helt trygg. Vänlig personal, generös god frukost med fantastisk utsikt. Bekvämt, lugnt och tyst rum. Med ett väldigt centralt bra läge nära till strand och bad, myllrande folkliv, den vackra strandpromenaden och gamla stan. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: juni 2022
Restyp: Reste ensam
Tack Anna G
Omdömet skrevs 15 augusti 2016 från mobil enhet

Fantastiskt trevligt nybyggt mysigt och fräscht hotell med familjär stämning som bara ligger 100 meter från stranden och strandpromenaden som leder in till antika Side.
Supertrevlig personal som fixar i det närmaste allt du kan komma på att du behöver.
Finns en restaurang i bottenvåningen med riktigt bra turkisk mat. (Varför gå över ån efter vatten ?) Härifrån kan man också beställa upp mat om man hellre vill sitta i hotellets takterass som bjuder fantastisk utsikt över vattnet och antika Side.
Uppe på takterassen äter man också den serverade frukosten. Extra plus för de flexibla frukosttiderna som sträcker sig fram till kl 12!! Perfekt om man nattsuddat :-)
AC och kyl på rummen, bra städning .. Personalen !!
Här känner man sig både uppskattad och välkommen. Rekommenderas varmt !! ❤️

Datum för vistelsen: augusti 2016
1  Tack Mikael Å
İbrahim Ç, Sahibi på Aura Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2017

Thank you my friend;
Hope to see you again
Have a great day....

Omdömet skrevs 7 juli 2015

Aura Boutique Hotel är ett mycket trevligt och personligt hotell mitt emellan gamla Side och de stora hotellkomplexen. På 5 minuters promenad når du bank och mataffär.

Rummen är ljust inredda och fräscha. Personalen är mycket tillmötesgående och hjälpsam.

Frukost och förfriskningar serveras på plan 3 med en enastående utsikt över havet, Side och amfiteatern. På plan 3 fungerar också wi-fi:n allra bäst. Hotellet har ingen egen middagsrestaurang men det finns det gott om i närheten.

Är du ute efter ett personligt, trevligt och rent hotell har du hamnat rätt!

Datum för vistelsen: juli 2015
  • Restyp: Reste ensam
Tack 487olam

Thank you my friend;
Hope to see you again
Have a great day....

Omdömet skrevs 15 maj 2015 från mobil enhet

Vår tid på detta underbara hotell i Side är nu snart slut. 6 veckor i år. 10,5 vecka förra året. Som första gäster förra året när det öppnades så vill jag varmt rekommendera detta fräscha hotell. Personalen är fantastisk. Ägarna Sevim och Ibrahim är så härliga och tillmötesgående. Vi älskar att sitta på takterrassen och äta vår nyttiga och medelhavsgoda frukost. Inget fattas oss. Utsikten från vår balkong och takterrass är helt otrolig. Vi tackar och bugar för denna gång. Vi är nog snart tillbaka. Leif och Jeanette

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack HPCR
Omdömet skrevs 22 oktober 2014

Det är första gången jag är Första gången i Side och bot i en helt nytt byggt hotell som har hög service och inredning. God mat och nära till allting stranden,stan, affärer och allt annat.
Värkligen rekommenderas om man vill ha kvalitet och det lilla extra. Vill komma tillbaka om och om igen. Kristina

Datum för vistelsen: oktober 2014
1  Tack KristinaC1160