“Plankstek”

Kök: Turkiskt, Skandinaviskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

En plankstek på Safran är ett måste under våran semester i Side. Mört kött o god sås. Prova även husets rödvin väl värt att prova och inte speciellt dyrt

1  Tack theuglyone1

Omdömet skrevs 26 september 2017 från mobil enhet

Som alltid är vi supernöjda efter vårt besök på Safran.
Vi åt fillet mignon, fillet provencale och Primavera. Jättegott.
Personalen är som alltid jättetrevlig, och allt är bra.
Vi ses nästa år!

1  Tack Victoria G
Omdömet skrevs 16 september 2017 från mobil enhet

Hamnar alltid här då det är supergod mat, underbar personal och härlig stämning. Här hittar man nya och gamla vänner. Känns som ett andra hem. Vi ses snart igen!

Tack Mollysen
Omdömet skrevs 25 augusti 2017 från mobil enhet

Vi blir alltid nöjda när vi äter på Saffran.
De har god pasta, planksteak, Chicken Satay, steak osv.... Vi har aldrig ätit något som inte varit gott.
Husets röda är jättebra, och helt rätt temperatur enligt oss.
Vi testade även en flaska rödvin som heter Tigris. Jättegott.
Jättetrevlig och bra personal, som även kan en del svenska.
Ena besöket vi gjorde här var när hela Side hade strömavbrott i ca en timme. Även detta tycker jag de skötte jättebra. De ställde fram lite extra ljus på borden, och lyste med mobiler. Ganska mysigt faktiskt.
Vi ses i september.

1  Tack Victoria G
Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

En okej resturang som ligger vid rondellen. Gick dit för planksteken men det blev ingen större upplevelse.

Tack wcdagg

Resenärer som tittade på Safran Restaurant Cafe & Bar tittade också på

Besökt Safran Restaurant Cafe & Bar? Berätta vad du tyckte!