“God mat och trevlig personal men lite dyrt med tanke på området”

Side Friends Restaurant
Rankad som nr 23 av 221 Restauranger i Side
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 9 november 2017

Har väldigt god och vällagad mat. Personalen är en trevlig blandning av både turkisk och svensk personal då det är svenska Malin och hennes turkiska man som driver stället-
Toaletterna är fräscha och de har en lite lekplats för barnen att leka på.
Absolut ett ställe att rekommendera.
Den enda som drar ned betyget något är att prissättningen är densamma som nere vid Hamnen, dvs något hög för området.
Men absolut ett bra ställe!!

Datum för besöket: november 2017
2  Tack Philip L

Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Som vanligt levererade Malin med personal en riktigt god matbit åt både mig och sambo. Alltid vällagat och ypperlig service när man kommer hit.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack chrillemix
Omdömet skrevs 24 september 2017

Trevlig personal, speciellt Malin som ger alla gäster uppmärksamhet. Vi åt oxfilé och min man brukar normalt vara väldigt kritisk men gav köttet en tiopoängare. Kommer självklart äta där igen om vi besöker Side. // Susanne

Tack susanneangnell
Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Trevlig personal men tyvärr totalt smaklös mat, väldigt låg kvalitet på maten och dessutom dyrt. Såg så trevligt ut men blev jättebesviken!

4  Tack tina m
Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Trevlig personal men maten var inte så rolig och priserna motsvara inte maten utan var för höga, såg bra ut från utsidan

Tack HKM-Mellis

Resenärer som tittade på Side Friends Restaurant tittade också på

Besökt Side Friends Restaurant? Berätta vad du tyckte!