11 personer tittar på det här hotellet
Priceline
Travelocity89 US$
Orbitz.com89 US$
Omdömet skrevs 23 april 2022 från mobil enhet

Det bästa med hotellet var spa-området. Fint hamam och bra ytor för relax. Verkar vara ganska nyligen renoverat.

Resten av hotellet var ganska bedagat och rummen behöver definitivt ett ansiktslyft. Trasiga galgar, slitna handdukar med hål i och flagnad färg. Hårda kuddar och sängar.
Vi fick ett rum högt upp med utsikt mot havet - eller snarare en glimt. Såg mest grannhotellen.

Vi har tidigare bott på fyrstjärniga hotell med mycket högre standard än detta. Inga badrockar att låna. Städningen gick på 2 min och bestod i bäddning och tömning av papperskorgar. Allt annat fick vara. Inte för att de inte ville men de kändes underbemannade.

Dålig information från receptionen om faciliteter. Nästsista dagen förstod vi att det finns alacarte-restauranger där man kunde boka bord. Då var det fullbokat redan sedan en vecka tillbaka… ingen information på rummet och det enda vi fick vid incheckningen var en A4-sida med öppettider för huvudrestaurangen.

Nästan samtliga personal talar bristfällig engelska/ tyska. De flesta hade svårt att förstå den enklaste fråga.

Huvudmatsalen var mer en skolbespisning med köer överallt och hög ljudnivå. Servitörerna sprang omkring utan att hinna med. Till slut hämtade vi drycken själva, liksom många andra. Annars hade vi ätit upp innan drycken kom. Vi åt flera måltider utanför hotellet då vi tröttnade på kaoset och kvaliten på maten.

Finns många andra hotell man kan få bättre service på. Detta var ok för ett tre-stjärnigt hotell.

Rumstips: Rummen mot havet är mot grannhotellen som gärna spelar hög musik till ca 23.30. Känns som att man är där. Ta gärna med öronproppar
Datum för vistelsen: april 2022
Tack Wander19183061107
Genel Müdürlük, Satış på Oz Hotels Side Premium, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2022

Dear guests your complaints, improvement suggestions will be taken in attention so that we can make our service better and more qualified.
We thank you that you have choosed Oz Hotels,
Sincerely,

Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Vi hade tänkt att bo på en femstjärnig all-inclusive men det får ni avgöra själva!
- När vi skulle checka in, det tog nästan en timme och därefter fick vi ett rum som inte var städat, självklart fick vi nytt rum men bagaget fick vi hämta själva !
- Samma mat hela tiden, kyckling och kalkon både till lunch och middag!
- Ingen rum service.
- Städningen under all kritik, under sängen stora dammråttor!
- Varje dag fick vi leta efter städerskor för att de hade antingen glömt bort toa papper,kaffe eller vatten!
Och mycket mera...
Om du vill bo på en bra trestjärnig hotel, det kan vi varm rekommendera men inte ens närheten av fyrstjärnig!
Vi är inte förbannad men mycket besvikna!
Det verkar hotellet har köpt stjärnorna, inte fått dem!
Snälla idiotförklara inte gästerna

Datum för vistelsen: december 2019
Tack sharre64

We thank you that you have choosed Oz Hotels,
Sincerely,

Omdömet skrevs 6 december 2019

December månad. En månad där det är inte mycket turism. Det är trevlig personal och dem hjälper dig med allt som du behöver hjälp med. Många söta och trevlig killa/män som jobba på hotellet.
Allinklusiv: maten/fika/lätta maträtter servera 17 h om dygnet. Mycket gryta och färska sallad. Älska man ost o deras bröd så finns det gott om utbud.
Hotellet är rent och fint. Nära till stranden.
Det finns aktiviteter i pool bar varje kväll 21.00
Finns många marknad i närheten. Hamam turkisk spa måste man testa. Quad safari är också en rolig aktivitet. Vi åka med en resebyråer som ligger nära hotellet. Det finns mycket bra saker i området.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack MyDung90

Dear guest,
We are really happy that you have chosed our hotel as a place for your long –awaited vacation and in general you are satisfied with the hotel , its service and staff.

Omdömet skrevs 5 november 2019

Fint hotell, trevliga och hjälpsamma personal. Vi var där för en vecka sen. Bra städning och byte av handdukar. Mycket fina dekorationer av mat och dyligt. Vi var 18 st, blandade åldrar. Tack för en fin vecka med sol och värme

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Lena E

Omdömet skrevs 2 november 2019

Bättre än mina förväntningar, vi var där sista veckan i oktober - 19. Trevlig och hjälpsam personal, dock dåliga på engelska. Bra städning av rummen, sköna sängar och bra wi-fi. Drinkar och mat var helt okej.

Datum för vistelsen: oktober 2019
1  Tack Maja586