Omdömet skrevs 3 augusti 2016

Precis kommit hem efter en vecka på Dosi.Ett aldeles lagom hotell.Bra rum,bra WI-FI,Bra vattentryck ;) . I början var maten helt fantastisk...sen blev den mer blended,när det kom mkt engelsmän så jag antar att det är för att anpassa lite.Men variationen var strålande.Gillade att det fanns ganska mkt turkisk mat.Många goda grytor och många vällagade vegetariska rätter.Hamamet rekomenderas.....Lite snålt utbud med drinkar i all inklusiv men det gick ju att köpa till. Bra badbuss med trevliga chaufförer.Fin strand...hjälpsam personal där med. Så det allra mesta var bara bra

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack MELUme_
nimet264, Manager på Dosi Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2016

Dear MELUme_

We would like to say “thank you” – for staying with us and sharing your thoughts about our hotel here on TripAdvisor.

We are pleased that we could meet your demands and treat you with our broadly based food offering. It’s terrific to hear that you especially enjoyed our Turkish food.

We hope to be your host once again and remain with kind regards,

Hotel Dosi Team

Omdömet skrevs 6 juni 2016 från mobil enhet

Hotellet var helt perfekt ,lagom stort,inte 5 stjärnor men med min erfarenhet en 4 ,rent överallt trevlig personal ,god och rikligt med mat.Poolerna låg på två plan,barn på den nedre,lugnt på den övre.
Även platsen vid havet var bra,tog 4 min med hotellets buss till hotellet.
Återkommer då priset för ovanstående var mer en ok.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack torstenpaulsson
nimet264, Manager på Dosi Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2016

Dear Torsten P,

Thank you so much for your wonderful review!

It is a big pleasure to read that you had a "perfect" stay with us and that we were able to met all your expectations. We appreciate your kind words regarding our great service, the nice staff, the good value for money as well as the great location near the beach.

Thank you once again for having chosen our hotel. It will be a pleasure to welcome you back soon!

Kindest regards,

Hotel Dosi Team

Omdömet skrevs 14 september 2015

Ett trevligt hotell med bra all inclusive. Personalen pratade dålig engelska så många samtal var korta. Underhållningen var sådär. Två riktigt bra pooler, en som var djup och stor, en lite grundare och inte lika stor men absolut vuxenanpassad. Stranden var absolut bra, dock behövde man åka dit med buss som gick ca 4 gånger om dagen. Maten var bra samt all dryck som ingick. Bar vid poolen vilket var riktigt bra. City låg en bit bort, kan gå men det tar ett bra tag att komma fram, rekommenderar att ta bussarna som stanna i Side centrum och därifrån kan man gå runt, se de gamla forntida byggnaderna och basarer. Hotellet rekommenderas starkt till de som vill ha en lugn och avkopplande semester då hotellen i Side ligger lite utanför själva centrum där alla turistattraktioner finns. Side passar barnfamiljer som gillar att vara på hotellet vid poolen och dagens aktiviteter. Var där i juli månad. Wi-fi fungerade mestadels i receptionen även om den kanske skulle fungerat på rummen.

Datum för vistelsen: oktober 2014
Tack Emelie L
nimet264, Manager på Dosi Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2015

Dear Emelie L,

We highly appreciate your kind words.
They are very motivating and encouraging for the entire team. Our team works very hard to satisfy our guests and make them feel fully welcome.
It is a pleasure to hear that you enjoyed the great pool area and recommend our hotel for some relaxing time within a familiar atmosphere.
We hope to welcome you soon again. We are looking forward to it!

Warmest regards

Dosi Hotel Team

Omdömet skrevs 26 juli 2015

Åkte till Dosi hotell i 2 veckor kom hem i natt. Lagom stort hotell, ganska små rum men man är ju mest ute vid havet och sen ute i Side eller Manavgat. Bra mat och mycket att välja på så det fanns alltid något gott att äta. Rent och fint på hela hotellet. Mycket trevlig personal och varge kväll är det alltid någon slags uppträdande personalen som arbetar med det mycket trevliga. Om man vill bo på ett mindre hotell så rekomenderar jag detta hotell, jag har rest mycket i Turkiet och tycker inte om stora hotell det gör inte min 15 åriga dotter heller.Hotellet ligger cirka 3km från självaste Side men det är bara att hoppa på bussen till Side eller Manavgat. Det går en buss från hotellet till stranden men jag rekomenderar starkt den andra stranden vid Side , mycket renare vatten och inte så packat med folk. ta bussen till Side busshållsplats och promenera till stranden, vi badar alltid vid den stranden. Och som vanligt så går folk ner till polen klockan 07.00 på morgonen och lägger handdukar på sol stolarna så glöm att få en solstol om du inte gör likadant , men det gjorde inte vi , för vi åker inte från Sverige för att ligga vid en skitig pool hela dagarna när man har ett skönt hav att bada i, Nackdelen va att 85 % var tyskar så vi andra från andra länder glömdes bort i bland

Datum för vistelsen: juli 2015
1  Tack paiviteppo
nimet264, Sahibi på Dosi Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2015

Kära Paivitepp,

Tack för de fina rekommendationerna! Det är så roligt att få läsa så fina ord.
Vi är glada att ni är nöjda med er semester här hos oss och vi hoppas att få se er snart igen.

Med varma hälsningar från Dosi

Omdömet skrevs 12 juli 2013

Vi tillbringade en skön och avkopplande vecka på Dosi hotell. Men döm om vår förvåning när vi vid utcheckningen ombads betala avgiften för säkerhetsboxen en gång till. Den betalade vi i samband med incheckningen också. Personalen i receptionen frågade efter kvittot och något sådant kunde vi inte uppvisa eftersom vi inte hade fått något.
Ett annat stort minus var att det gick enbart att få en nyckel till rummet.
Annars var vistelsen helt bra.

Datum för vistelsen: juli 2013
3  Tack Only_a_tourist_2013