travelup.com
Departure51970328366

Side 23

Omdöme om Side Star Park
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 2 aug. 2023
Över förväntan när det va all inklusive. Synd bara att dom övergett sin egen matkultur lite och anpassat sig. Dyrt som satan på gatan ner mot stranden med många skojare. Speciellt butiken Mete super market som va rena bedragarna.
Datum för vistelsen: juli 2023
Resetyp: Reste med familjen
4,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorLäge
3,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Vio.com
    3 036 kr
5.5 km från Side Star Park
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 17 juli 2023

Sämsta hotellet!!! Otrevlig personal och sjukt dålig service. Jag och min familj blev illa behandlad genom hela resan. Skulle inte rekommendera detta hotell för någon. De skriver sina egna omdömen. Gillar endast ryssar!!!

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Roving55560920047
side star beach hotel side star beach hotell, Genel Müdür på Side Star Park, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2023

Drogi Gościu,

Dziękujemy za poświęcenie czasu na podzielenie się z nami swoją opinią na temat pobytu u nas. Mamy nadzieję powitać Cię ponownie wkrótce!

Serdeczne pozdrowienia,

Zarząd hotelu

Omdömet skrevs 19 december 2016 från mobil enhet

Rent fint och perfekt! Hur bra som helst, nära shopping o strand. Maten var mycket bra! Rummen rena o välstädade! Kommer absolut boka flera gånger.
Bokade transfer till flygplatsen via hotellet och det var också helt perfekt! Vår chaufför var suverän😊

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack Marika H
Omdömet skrevs 25 januari 2016 från mobil enhet

Var på hotellet juli 2014 och det var ett mycket fint hotell. Barnklubben var dock på nederländska och tyska och de flesta i personalen pratade tyska men inte engelska. Gästerna var mest tyskar. Rent och fint hotell med städning av rummen varje dag och god service. Det fanns lekplats för barnen och två små vatten rutchkanor. Positivt att det fanns badkar på rummet. God mat och hög klass på allt.

Datum för vistelsen: februari 2015
Tack 581lenaj
Onur V, Genel Müdür på Side Star Park, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2016

Beste gast,

Met vriendelijke groet,
Hotel Manager

Omdömet skrevs 9 juli 2015 från mobil enhet

Bra läge med nära till stranden o shopping. Bra långgrund sandstrand för oss med småbarn. Hopplöst med folk som "bokar" solstolar på poolområdet. Ok mat dock lite väl enformigt efter nga dar. Rummet bra men minus för heltäckningsmatta o lite myror trots tredje våningen. Önskvärt om personalen kunde nåt annat än tyska som andra språk. Överlag nöjd m vistelse. Man får ju det man betalar för som sagt var.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack susannem907
Omdömet skrevs 1 september 2014

Vi var i Side Star Park en vecka i augusti 2014. Hotellet är fint, rent och välskött. Utbud av mat och dryck var mer än väntat och det mesta smakade gott. Minus för röda vinet som var mycket dåligt.
Rummet var fint städat varje dag likaså alla andra utrymme så väl inne som ute.
Hotellet har en liten strand med tillhörande bar och restaurang en bit från hotellet, trevligt och rent. Varning bara för solstolar som var av obekvämaste slaget.

Datum för vistelsen: augusti 2014
Tack Snezana P