Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Cultural2019
Spanien

Kulinarisk upplevelse på all inclusive-hotell

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 24 mars 2023
Jag är supernöjd med min vistelse på hotellet även denna gång. Maten är mycket god o varierad (fisk och olika köttslag) med internationellt som turkiskt kök med stor salladsbuffe' varje dag. Underbart att ha stranden på någon minuts promenad från poolen och beachbaren. Hotellet är rent och snyggt med trevlig och språkkunnig personal. Utan tvekan blir det Side Star Beach Hotell även nästa gång jag reser till Side. Hotellet Ãr väl värd sina stjärnor.
Datum för vistelsen: mars 2023
Resetyp: Reste ensam
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
side star beach hotel side star beach hotell, Genel MüdürHotel Side Star Beach, svarade på det här omdömet
Svarade 25 mars 2023
Kära gäst,

Tack för att du tog dig tid att ge oss din åsikt om din vistelse hos oss. Vi hoppas kunna välkomna dig snart igen!

Vänliga hälsningar,

32 996 kr
4.4 km från Hotel Side Star Beach
Visa fler hotell i Side
Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

All inclucive som var jättebra, bra service å helnöjd. Enda negativa var att familjerummet låg mot stora scenen så väldigt högljutt på kvällarna. Väldigt litet badrum. Inga extra avgifter för solstolar eller handdukar är ett plus

Datum för vistelsen: november 2019
2  Tack Maria P
side star beach... s, General Manager på Hotel Side Star Beach, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2019

Dear Maria P

Thank you for your kind words.
We hope to see you next year

Omdömet skrevs 11 maj 2019 från mobil enhet

Hotellet ligger alldeles vid stranden och har ett fint poolområde. Rummen är helt ok, det vi hade var lite litet. Buffén är väldigt stor och varierande finns alltid något man gillar, och det är bra service. Maten på Fredagen (galakväll) var fantastisk. Helt ok animation och uppträdande. Det man skulle kunna anmärka på är att det är trångt mellan domstolarna både vid strand och pool.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack 97anderse
Omdömet skrevs 24 oktober 2018

Ett klart" överstjärnat" hotell, tyvärr". Plus för: läget, nära till strand och Side stad= 5*, Mat på Turkisk afton= 5* (variationsrik och underbar, dock 1 gång på en vecka (cateringföretag?)) Mat i övrigt: 3* (dåligt variation, utbud och tillagning), har bott på 4*-hotell i Side med vida överlägset matutbud. Service/personal: 3* (verkar inte som att det är kul att jobba här - iaf inte i slutet av säsongen). Städning: 2* (gör eller hitta en fläck när du kommer så kommer den inte att försvinna, vita små papperslappar på den äckliga heltäckningsmattan utanför rummet låg kvar i 5 dagar - dags att byta dammsugare? Läste nå´nstans att det skulle var trägolv i rummen (här är jag lite osäker dock). Det billiga laminatgolv som fanns i vårt rum hade iaf inte kommit in över tröskeln i vårt hus hemma - sunkigt! Poolen är nog bra att hoppa i om man vill kyla av sig för så himla uppvärmd är den inte. Beachen: fin sand och om man gilla att ligga som en sardin så är den väl bra men fy f*n så tätt solstolarna ligger. Nä, det känns lite surt att lägga dubbelt så mycket pengar på det här när vi vet att det går att få bättre för halva priset på hotell med 4* i samma område.

Datum för vistelsen: oktober 2018
2  Tack Agne G
Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Ett trevligt Hotel för par ganska mycket äldre tyskar norrmän svenskar.
Men absolut inget femstjärnigt Hotel.
Små rum stenhårda sängar som att (ligga på golvet)
Personalen väldigt bra både i matsal och polbarerna.
Ett stort plus är deras spa massage lite påträngande efter första massagen att man skall köpa till för sina krämpor men som sagt fantastiskt bra åtta gånger med ansiktsbehandling skrubb en gång 320 euro värt varenda öre rekommenderas.
Poolen svinkall hotellet drivs av 65 % solenergi synd bara att dom inte värmer upp vattnet några grader nu på våren 15-16 grader känns ganska meningslöst med att ha vatten i.

Datum för vistelsen: mars 2018
1  Tack 170micaelaht
Omdömet skrevs 1 maj 2017

Mycket trevligt hotell direkt på stranden (bara strandpromenaden emellan). Personalen var toppen, maten, läget riktigt bra!!! Kommer gärna att återvända snart!! Rummen var ganska små, tyvärr. Det enda trista var receptionen, dagtid, som inte ens kunde växla turkiska pengar till mindre valörer.

Datum för vistelsen: mars 2017
2  Tack Falkenberg311