3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
1 051 US$
otelz.com
Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Fint och stort hotell

Men.. 98% procent ryssar 2% polacker
Icke engelsktalande personal i receptionen som inte utförde inte sina uppgifter. Ohjälpsam personal. För tunna väggar, allt hörs igenom, grannar, städare.

Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack Amira T
Esin B, Halkla İlişkiler Müdürü på Horus Paradise Luxury Resort, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2018

Dear guest,
Thank you very much for taking the time to write about your experience at Horus Paradise.
The goal of Horus Paradise is make our guests more comfortable during their visit and we believe we met and exceed your expectations.
We appreciate your comments and consider them as guidelines as to where we can improve ourselves. We would like to indicate forwarding your feedbacks to our relevant departments immediately.
We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

Best Regards,

Omdömet skrevs 2 april 2018

Vi åkte hit på höstlovet 2017 vilket i sig kommer dra ner betygen på hetta hotell fast vi tyckte de var fantastiskt..

Vi fick en fantastiskt rum som jag verkligen rekommenderar (2316) kanske inte exakt det rummen men i den byggnaden... ja ni fattar ;)

Hotellet i helhet.

Stor hotell väldigt nära stan (vi promenerade dit varje dag till marinan)
Fanns en stor rymlig resturang med fantastiskt utbud och ett typ av café precis vid poolen.

Det som drar ner betygen kraftigt var att pga att vi reste så sent (oktober) så var typ allt stängt.
Huvud restaurangen var öppen och snackbaren och lobby baren allt annat var stängt och det tycker jag är dåligt när dem fortfarande har öppet.
Jag är fullt medveten om att det är lågsäsong men att stänga ALLT? Fanns ingenstans att köpa glass till barnen eller godis eller leksaker eller nått utan endast resturang ...

Men det som var värst var poolerna.

Fantastiskt fina men sviiiiiiin kalla ...
Om man har öppet i oktober borde det finnas iaf EN uppvärmd pool?

Barnen grät och ville så gärna men kunde inte ... vi mätte med en egen termometer som vi hade med oss..
På morgonen var det 15 grader och på eftermiddagen vid 13 var det 17

INGEN badade

Dock var det 22 i havet så där vart det några bad ...

Men om man åker när det är säsong eller hög säsong så är nog detta hotell mer än bra...

Så mitt tips åk inte i oktober max slutet på september....

Datum för vistelsen: oktober 2017
1  Tack Diwah82
Omdömet skrevs 6 november 2017

Fint hotell med stora utrymmen, flera pooler, vacker trädgård och strandnära läge med sandstrand. Vi fick ett fantastiskt familjerum (2 rum) med 2 sammanhängande uteplatser med oslagbar utsikt. Nära in till Side som man lätt når via den fina strandpromenaden. Personalen varierade mellan de flesta supertrevliga och serviceminded, till några riktigt otrevliga och med tråkig attityd, men de trevliga övervägde. Vi reste sista veckan på säsongen, vilket blev lite väl tydligt sista dagarna. Matkvaliteten sjönk, mycket stängdes ner på hotellet och gästatantalet blev märkligt lågt. Kan ändå rekommendera denna anläggning och vi kan absolut tänka oss att återvända.

Rumstips: Familjerum seaside rekommenderas, gärna så högt upp som möjligt. Känns lyxigt.
Datum för vistelsen: oktober 2017
1  Tack TinaL2422
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Sämsta servicen, inga handdukar, inga platser att ligga på. Men bra mat. Men kaos i restaurangerna pga för mycket folk. Och folk som inte kan kösystem. Rummen var och blev aldrig tillräckligt städade eftersom att se inte hann med. För lite personal i hela hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2017
5  Tack Serkan C
Omdömet skrevs 4 december 2016 från mobil enhet

Vi var där våren 2015 och var mycket nöjd. Fina rum, fantastisk utsikt, bra buffé, bra strand. Vi var mycket nöjda. Otroligt fin promenadväg vid stranden. Hittade även en mysig restaurang i side gamla stad ute på en pir/ lång brygga. Bra servering nere vid stranden.

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack Britt-Marie N