Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
1 051 US$
Tripadvisor1 049 US$
Destinia.com
Lol.travel1 051 US$
Algotels
StayForLong
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Sämsta servicen, inga handdukar, inga platser att ligga på. Men bra mat. Men kaos i restaurangerna pga för mycket folk. Och folk som inte kan kösystem. Rummen var och blev aldrig tillräckligt städade eftersom att se inte hann med. För lite personal i hela hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2017
5  Tack Serkan C
Omdömet skrevs 4 december 2016 från mobil enhet

Vi var där våren 2015 och var mycket nöjd. Fina rum, fantastisk utsikt, bra buffé, bra strand. Vi var mycket nöjda. Otroligt fin promenadväg vid stranden. Hittade även en mysig restaurang i side gamla stad ute på en pir/ lång brygga. Bra servering nere vid stranden.

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack Britt-Marie N
Omdömet skrevs 29 oktober 2015 från mobil enhet

Så här fint har jag aldrig bott någon gång förut på mina 10 resor till Turkiet. Hotellet perfekt, maten Otrolig, personalen trevlig och serviceminded.
Ingenting att klaga på alls. Rekommenderas varmt. (Vi bodde i huvudbyggnaden)

2  Tack 391hel_nl
Omdömet skrevs 19 oktober 2015

Just kommit hem från härlig semester på detta fina hotell. Vi hade bokat Club sea view rum och det låg helt perfekt på stranden så vi kunde titta på den fantastiska solnedgången varje dag. Bra faciliteter, men ett stort hotell område, fanns något som passade alla. Underbar mat och trevlig personal'

Rumstips: Club sea view eller huvudbyggnanden
1  Tack H L Teresia G
Omdömet skrevs 17 oktober 2015

Hotellet har mycket bra servıce och vanlıg personal.Prıset mycketbra.
Fıskrestaurangen har jattegodmat men formycket.
Gest relatıon mycket bra servıce och trevlıg personal. Har kan man fa hjalp med allt.

Rumstips: Tystnad,havet
Tack bahriye k