Omdömet skrevs 17 oktober 2021

Fjärde besöket på hotellet. Det finns bara ett omdöme MAGISKT, det är så skönt att det är ett hotell utan småbarn,

Alla som iobbar på hotellet är fantastiska, vi tackar för denna gången, Ergin, Savas, Nurettin, Ufuk och alla andra.

Maten på hotellet är av högsta klass även denna gång

Rumstips: Vi tog ett swim up rum det var fantastiskt. värt varenda krona.
Datum för vistelsen: september 2021
Tack Agneta Y
Barut Hotels, İşletme Sahibi på TUI BLUE Barut Andız, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2021

Dear Agneta ,

I am very pleased to read your review regarding your recent holiday with us. Thank you very much for your kind words. I am happy that we were able to provide best service for you .

We are looking forward to welcoming you for your next visit.

Best Wishes and Lots of Love from Andız Team

Omdömet skrevs 6 november 2019

Vi besökte Andiz för 5 år sedan och kvalitén på maten är inte lika bra längre, då var det nya rätter dagligen nu var det samma mat flera dagar i rad, inte mycket till omväxling förutom de sista dagarna av vår semester, då höjdes kvalitén. Rummen är fina men sängen väldigt hård. Kan det vara skillnad på sängarna om man bor i juniorsvit eller inte? Sist bodde vi i juniorsvit och kan inte minnas att sängen var så hård.
På plussidan har vi personalen som var väldigt tillmötesgående och trevliga.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack tainaj2016
BarutHotels, Genel Müdür på TUI BLUE Barut Andız, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2019

Dear Guest ,

First of all, we would like to thank you for taking time to share your review regarding your experience at TUI SENSIMAR Barut Andiz. We do appreciate your feedback and we disappointed that you were not one of those guests who walked out satisfied.

We will give all due consideration to your comments for further improvements and make our property better for all our guests in near future.

While we understand that your stay was not 100% satisfactory, we hope that you would give us another chance to make your stay as best as it can be.

Omdömet skrevs 14 oktober 2019

Det finns inget att klaga på. Hotellets atmosfär är så behaglig ! Bra rum med sköna sängar. Städningen utmärkt. All personal har ett bra bemötande. Maten var toppenbra med många goda o fräscha vegetariska alternativ även dessertbordet bjöd på många läckerheter. Vi återkommer mer än gärna till detta hotell.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack kristina854
BarutHotels, Genel Müdür på TUI BLUE Barut Andız, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2019

Dear Kristina

Thank you for choosing TUI SENSIMAR Barut Andiz for your holiday and your review on Tripadvisor.

We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Omdömet skrevs 13 september 2019 från mobil enhet

Fjärde besöket på Barut Andiz och det finns bara ett ord att sammanfatta resan med MAGISKT!
ALLA som jobbar på hotellet är fantastiskt duktiga på sina respektive arbetsuppgifter!
Trevligt bemötande av receptionen när du checkar in eller om du har några frågor.
Bra och god vällagad mat serveras av underbar personal.
Rummen är rena och övriga ytor likaså.
Bra underhållning på taket på kvällarna och goda drinkar som serveras av härlig bar personal
Bra läge, nära till strand där Hakim ger fantastisk service.
Nära till Side om man vill äta, shoppa eller bara njuta av en promenad längs promenad stråket.
Som vanligt! MAGISKT!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Anneli K
BarutHotels, Genel Müdür på TUI BLUE Barut Andız, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2019

Dear Anneli ,

We would like to thank you for choosing TUI SENSIMAR Barut Andız as your holiday destination once again. We are so pleased that we were able to make your holiday exceptional and magical. We are so happy to see you enjoyed your stay.

We look forward to having the opportunity of welcoming you back in next year.

Omdömet skrevs 11 september 2019 från mobil enhet

Var här för 4 år sen och då var det det bästa stället vi har semestrat på. Nu ville vi se om det fortfarande var lika bra.
Och det är det verkligen. Rummen är i toppklass,välstädade, stora balkonger. Maten är mycket bra och vällagad. Personalen alltid trevlig och hjälpsam. Läget är bra med nära till strand och shopping. Kan verkligen rekommendera detta hotell, blir fler resor hit.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Andersingemareriksso
BarutHotels, Genel Müdür på TUI BLUE Barut Andız, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2019

Dear Guest ,

Thank you for taking the time to share your recent holiday experience at TUI Sensimar Barut Andiz .
We are pleased to read that you enjoyed your holiday with us. We look forward to welcoming you back to our hotel for another fabulous holiday in the near future.