Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Finns bara ett omdöme , Världsklass !
Här blir semestern till ett Paradis!
Vi kommer fortsätta åka tillbaka, har haft underbara 2 veckor i finaste Swimup- rummet.
Har verkligen haft den bästa semestern (igen).
Blir så väl omhändertagna här, av all underbar personal.
Vi saknar er redan, och bokar en ny resa till nästa år! <3 Malin & Valentino

Datum för vistelsen: juli 2018
2  Tack malinfredriksson
BarutHotels, General Manager på TUI SENSIMAR Barut Andiz, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2018

Dear malinfredriksson,
Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you again soon

Omdömet skrevs 30 maj 2018 från mobil enhet

Här kommer ännu en recension om sensimar andiz by barut.

Detta är första gången i vårt liv vi åker tillbaka till samma hotell. Åh dessutom redan året efter :)
Jag kan säga att jag är precis lika nöjd denna gång. Servicen är oslagbar. Hotellet är så välstädat att jag häpnar! Det städas och fejas dygnet runt, blommorna är top notch, katterna har det toppen, maten är vällagad och varierad.
À la carterestaurangerna serverar väldigt god mat, verkligen värda ett besök båda två. Eftesom vi kommer tillbaka på en 2:a vistelse så blev vi bjudna på två middagar i dessa restauranger!

I år tog jag med min mamma och hennes man. Dom är vana resenärer som ofta reser, men all inclusive är inget dom var speciellt intresserade av. Jag bad dem följa med på denna resa och efter det bilda sig en uppfattning. Jag sa: gillar ni inte detta så ska jag aldrig tjata om detta mer.

Vilka ligger nu här efter en vecka (vi ska stanna två veckor) åh har redan bestämt att dom ska komma tillbaka hit till sensimar andiz by barut :) Dom har aldrig någonsin varit så nöjda med ett hotell tidigare! Detta uppfyller precis allt dom önskar och lite därtill!
Hehe, detta visste ju jag. Men skönt att få det bekräftat! Så varsågod lilla mamma, åk tillbaka och njut.
Jag och min sambo är oerhört avundsjuka då vi inte kan åka tillbaka på ett bra tag. (vi väntar vårt första barn i oktober) ❣️
Åh detta är ju ett vuxenhotell, så vi får allt längta några år innan vi kan komma tillbaka.

Nått som vi verkligen är tacksamma för detta år är att hotellet hjälpte oss helhjärtat då vi kände oss lite blåsta på en utflykt vi bokat med en arrangör utanför hotellet. Dom styrde upp så att vi fick våra pengar tillbaka (trots en riktigt sur arrangör) dom gav sig inte och dagen efter fanns våra pengar att hämta i receptionen. Stort tack för denna hjälp.
Vi fick även väldigt bra service då vi ville beställa blommor, inför morsdag och min sambos och min 2 årsdag. Väldigt uppskattat! Åh blomsteraffären levererade vackra och präktiga buketter! Dessa levererades givetvis till rummet! :)

Nu ska vi njuta av våra sista dagar här på Andiz. Så tack alla för ännu en fantastisk vistelse Vi kommer att sakna er. Dock så kommer mamma och hennes man tillbaka inom kort!

Mvh Sofia Ahlenius (Kim, Karin och Kennerth)

Datum för vistelsen: maj 2018
2  Tack Sofia S
BarutHotels, General Manager på TUI SENSIMAR Barut Andiz, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2018

Dear Sofia S,

Thank you for taking the time to write such an excellent review of your recent return stay with us at the TUI SENSIMAR Barut Andiz Hotel.

It fills me with great pride to learn that you were impressed by every aspect of The TUI SENSIMAR Barut Andiz and that you found every member of staff that you encountered to be polite and willing making your experience in Antalya simply the best.

We very much look forward to welcoming your parents :-) back to TUI SENSIMAR Barut Andiz in the not to distant future.

Best Wishes

Omdömet skrevs 8 december 2017

Andra gången hit och ännu nöjdare denna gång. Finns inget vi kan klaga på. Bokade swimup rum igen för det är lugnt och avkopplande. Solen försvinner på e.m men då är det bara att flytta till stora poolen eller gå till stranden.
Supernöjd med maten, drycken och framförallt servicen.
Rent och fräscht överallt.
Tar man en tur på strandpromenaden har man inte långt till shopping.
Jag kommer säkert tillbaka fler gånger.

Rumstips: Swimup room
Datum för vistelsen: oktober 2017
2  Tack Sunshine6510
BarutHotels, General Manager på TUI SENSIMAR Barut Andiz, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2017

Dear Sunshine6510

Thank you for taking the time to write such a brilliant review about your fantastic holiday here at TUI SENSIMAR Andiz by Barut Hotels.

I am so thrilled to hear that you enjoyed your stay just as much as the previous year and that you found the food and beverage in the restaurants and bars to be lovely, alongside the housekeeping standards to be immaculate.

Rest assured that I will be sharing your kind words and comments with our whole team here at TUIS SENSIMAR Andiz, our Head of department, whom I am sure will recognise their incredible team regarding their performance.

I am absolutely certain that they will be just as thrilled to learn that you had such a great experience with us here at TUI SENSIMAR Andiz.

We look forward to welcoming you home in the not too distant future.

Best Wishes,

Omdömet skrevs 26 november 2017

När vi checkade in blev vi uppgraderade och fick en junior svit. Detta var ett underbart rum med en sov del och en sitt del. Till rummet hörde även en stor balkong. Mycket trevlig personal genomgående på hotellet. Vill man ligga vid poolen, får man vara uppe tidigt och reservera sin plats. Vi gick till stranden, ca 200 meter, bort där hotellet hade en egen remsa. Där fanns solstolar och med jämna mellanrum blev man serverade olika sorters dricka, kakor, glass och frukt. Maten på hotellet var ibland lite enformig och mycket hade samma smak. Man kunde haft större variation på rätterna. Till frukosten var utbudet av bröd väldigt lite, man kunde ha haft färska bullar. På eftermiddagen var det också lättare att få en plats runt poolen än på förmiddagen. Flera trevliga barer finns här också. Hotellet ligger också strax intill strandpromenaden.

Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack hakan61d
BarutHotels, General Manager på TUI SENSIMAR Barut Andiz, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2017

Dear Hakan61d,
Thank you for taking the time to share your experiences. It was a true pleasure for us to read your feedback and we are glad to hear that we were able to meet your expectations.
We look forward to welcoming you back here in the near future.
Kind Regards,
Izzet BEKIR

Omdömet skrevs 19 oktober 2017

Vi besökte detta hotell i början av maj 2017, för att i början av september 2017 åka dit igen. Service och standard var lika hög som i början av säsongen. Rent och snyggt, lika trevlig personal som i maj. 150 meter till stranden och även här var servicen förträfflig.
Temperaturen under septembervistelsen var 36-40 grader. Jag valde då att under någon timme utnyttja deras spa som var av mycket hög klass med kunnig och serviceinriktad personal, kan verkligen rekommenderas. Strandpromenaden in mot Side är en upplevelse där ett besök i gamla Side är trevlig och intressant.

Rumstips: Under högsommaren välj rum på sydöstra sidan mot Side, morgonsol och skugga på eftermiddag och kväll
Datum för vistelsen: september 2017
Tack GertH160
BarutHotels, General Manager på TUI SENSIMAR Barut Andiz, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2017

Dear Gert H,
Thank you very much for your great review. We are delighted you had a great time at our hotel and recommend to everybody to visit.
We all hope to have the opportunity of welcoming you back in the future.
Best Regards,