“Kände oss lurade.”

Rankad som nr 117 av 207 Restauranger i Side
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 2 april 2016

Vi kom ditt lite sent ingen annan var där, vi var mera än välkomna sa de. Det var kallt o alla fönster stängdes. Vi önskade planka, fick frågan om vi ville ha vitlöksbröd det o tatiki samt en röra ja tack. Trevlig personal, en kille sa han ägde restaurangen sammen med familjen bodde i Uppsala annars ja det gjorde han kanske, Josef.Har aldrig ätit sååå go biff måste vara file, brokoli o tomat o moset.Bröd, planka 2 glas vin en flaska vatten 600 kr. Plankaen stod for de 300, o resten altså 300 tyckte det var i överkant,vi gav honom 5 E i dricks.Ska du gå ditt? For maten absolut, men se upp med va allting koster lätt att bli överskörd annars.

Tack nattodag

Omdömet skrevs 29 juli 2015

Se upp! Det här stället gillar att skörta upp turister. Jag trodde att vi beställt husets vin och en enkel förrätt med vitlöksbröd och oliver till att börja med
. In kommer det räkor och annat. Kyparna är mycket bra på att prata så man inte hänger med i alla svängar och notan slutar till slut på över 2200 kr för fyra personer. Personalen otrevlig och bara ute efter att du ska välja det absolut dyraste på menyn(utan att tänka på det). Vet att jag har mig själv att skylla men det gjorde avslutet på kvällen lite i moll.

1  Tack Peter L
Omdömet skrevs 22 maj 2015

Trevlig personal, god mat inga problem med priser. Fråga efter en meny i TL innan du beställer så slipper du problem vid betalningen

1  Tack Cathrine R
Omdömet skrevs 26 september 2014

Sista kvällen i Side och vi blir inkastade på denna resturang. Vi hade blivit lovade mese gratis. När vi gjort vår beställning kommer servitrisen plötsligt tillbaka och frågar mycket otydligt och svårtolkat något om räkor som vi antog hade något med förrätten som vi fått gratis att göra. När mesen kom in kommer varsin tallrik jätteräkor?? Denna förrätt som i förbifarten vi endast trodde var en fråga om vi hade något emot räkor blev en förrätt på över 300kr!? Resten av middagen blev en besvikelse då vi endast kände oss grundlurade. Vi fick inte heller behålla kvittot och dessutom var kycklingen torr.

• Atmosfär
Tack Famandersson1
Omdömet skrevs 7 juli 2014

Vi (två vuxna och två barn) åt en ganska enkel och tråkig middag här och blev alla besvikna. Två ganska tråkiga grillspett med överkokt broccoli som grönsak till och två pyttesmå barnportioner mat med en enkel öl/cola till kostade närmare 400 SEK. De visade en meny med priser i turkiska lire, men sen när vi beställde dryck från annan meny visade sig den vara i Euro! Otroligt vilket lurendrejeri! Inkastaren lovar och hittar på allt möjligt, men väl vid bordet får man sitta och vänta i evigheter på mat och service.

Tack Linepal

Resenärer som tittade på OMUR Restaurant & Cafe Bar tittade också på

Besökt OMUR Restaurant & Cafe Bar? Berätta vad du tyckte!

;