“Värt ett besök”

Kök: Turkiskt, Norskt, Internationellt
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 30 juli 2015

Då vi bodde nästan granne med denna resturang och även har norska vänner är inte detta val svårt. Mycket trevlig liten resturang med ett bra urval och även norsk mat på menyn.

Tack Marita L

Omdömet skrevs 24 april 2015 från mobil enhet

Som många tidigare sagt, trevlig restaurang, god mat (bästa svampsåsen hittills) och mycket trevlig personal. Alla tre var mkt nöjda med sina rätter, och tillsammans med en mycket bra prissättning gör detta till en restaurang man varmt rekommenderar.
Mkt bra!

Tack Pontus K
Omdömet skrevs 8 juli 2013 från mobil enhet

Mycket bra service och god mat. Tyvärr blev en av sju lite missnöjd med sin mat. Det uppvägdes dock av att sällskapets norrman fick sin absoluta favoriträtt tillaga precis som han ville.

Tack Martin E
Omdömet skrevs 25 november 2012

Jag provade denna restaurangen första gången för att den låg nära mitt hotell, sen kom jag tillbaka varje kväll i två veckor!! Turkarna brukar inte kunna göra en riktigt god currysås, men Kocken Eddie, han vet hur man gör! Vilken god currysås!!! Min turkiska vän, beställde, liksom jag kyckling i currysås och även han blev överförtjust!! Den smakar curry och inte bebismat som den brukar göra i Turkiet.
All mat som Eddie gör är fantastik! Ägarna gör att du känner dig välkommen och som en god vän på besök.
Atmosfären är välkomnande och mysig på alla sätt. Uppträdande en gång i veckan är det med.
Den här restaurangen rekommenderar jag med det varmaste!!

2  Tack Carina C
Omdömet skrevs 14 oktober 2012

Efter ett par dagar av vår semestervecka i Sida fann vi Restaurangen Little Norway Sida. Med snart 50årig erfarenhet av restaurangarbete: kock,hovmästare,servitör,barmästare,källarmästare
törs jag skriva under på att detta är en Restaurang där man håller högsta kvalitet på: råvaror,service,trivsel.! Värdparet (Han Norsk , Hon Turkisk) är alltid där och ser till att servicen ärpå topp och trivseln hög. Sedan vi hittat denna Restaurang åt vi middag där resten av dagarna.
Vi provade olika rätter varje gång och allt var lika vällagat och gott !

1  Tack Olle N

Resenärer som tittade på Little Norway Resturant and Bar tittade också på

Besökt Little Norway Resturant and Bar? Berätta vad du tyckte!