Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 31 augusti 2019

Får hålla med om vad som skrivits i tidigare inlägg av Inga-lill. Dåliga duschar, maten anpassad för de ryska gästerna....inte alltid det fanns kött i någon av rätterna i buffén, för hög musik i poolbaren så det gick inte att sitta och prata där, bara turkisk o rysk musik. Personalen skulle behöva gå en charmkurs samt språkkurs i engelska. Städningen var bra. Gott vin och drickbar vodka, men whiskyn och ginet smakade skumt och det tog man bara en gång. När porslin tog slut var man tvungen att säga till.......tog tre dagar innan dom fixade juicemaskinen när den var trasig. Istället för att ta bussen till den östra stranden(hotelets strand)så valde vi att gå ner till den västra stranden pga av att man var väldigt låst eftersom första bussen tillbaks till hotellet gick först 15.30. Att gå tillbaka till hotellet är inte att rekommendera då det är en bra bit att gå. Skulle ha svårt att rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Ing-Marie T
Omdömet skrevs 25 augusti 2019

Var här för 4 år sen och då var det toppen men inte denna gång.
Personalen kan knappt engelska förutom några få. Svårt att få hjälp med det du behöver.
Maten var sådär och servicen kass, ingen såg till att fylla på vätska, mat, kaffe mm om du som gäst inte sa till. Personalen ler knappt och pratar inte med gästerna. Väldigt ung och oerfaren personal inom service-yrket. De spelade sina egna favoritlåtar i poolbaren och på väldigt hög volym och pillade mest på sina mobiler. Verkade vara helt ointresserade av sina gäster, tyvärr
Du kan kallt räkna med att duscha kallt då det knappt finns varmvatten.
Kan tyvärr inte rekommendera detta hotell!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Mspalm68
Omdömet skrevs 8 juli 2019

Jag och min vännina var här 14 dagar. Vi fick ett jätte bra rum där dusch och Ac funkade bra. Vi var mycket nöjda med maten. Varierande varje dag. Sängarna var sköna och städet var kanon. Nackdelen var att man fick ta bussen till hotellets strand och det var inga bussar tillbaka när det vankades lunch, så då fick man köpa på stranden vilket blev dyrt. Tycker att man skulle haft något för hotellgästerna vid badet, eftersom all-inclusive ingår. Blev även väldigt less på den tjatande killen i massagen. Tar inte ett nej. Receptionen och många av restaurang personalen var super trevliga och hjälpsamma

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Dream799553
Omdömet skrevs 20 juni 2019

Bra läge i lugn omgivning men ändå centralt. 10 min. promenad till havet och likaså till Gamla stan. Trevlig personal, rent och snyggt, bra "mellanklassmat". Ett "lagom" hotell helt enkelt. Hotellet har en nyare och en äldre del. Vi bodde i den äldre delen och det var helt ok.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Elenor P
Omdömet skrevs 23 maj 2019 från mobil enhet

Det bästa med Side Kervan Otel var Turkiska Hamamet på hotellet! Klart värt ett besök! Trevlig kille och underbar massage och prisvärt! Det jag sätter betyget för är hamamet inte hotellet, det var verkligen inget bra...

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack DianeB2607